Powerforum
http://powerforum.dk/

bmw e34 535 i fra 1990
http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=21327
Side 1 af 2

Forfatter:  bjarkeherning [ 26 nov 2008, 22:10 ]
Titel:  bmw e34 535 i fra 1990

hejsa
den er helt standart

tænkte på ville gerne have omkring de 250 hk i den
nogen der har en god ide til hvordan jeg får det
ingen turbo til mig
skal være NA

Forfatter:  BANDIT [ 26 nov 2008, 22:53 ]
Titel:  ..

smid en M5 motor i.

Tar jeg meget fejl eller er det ikke stort set samme motor som den du har i nu, evt smide en komplet M5 Top overpå med indsugning & udstødnings manifolder og sprøjt :reading:

Forfatter:  HSJ [ 29 nov 2008, 17:01 ]
Titel: 

Køb en Alpina B10 motor fra en E34 hos en evt. tysk ophugger (husk Styreboks) = 254HK :P

Forfatter:  larslaursen [ 05 feb 2009, 21:58 ]
Titel: 

En 535 er en V8.

E34 M5 er rækkesekser på enten 3,5 liter eller 3,8. Jeg har en 3,5 holdende til salg hvis det var noget? :) Er på bilbasen.
Så er der 315 lovlige og meget stabile heste i folden.

Mvh
Lars

Forfatter:  Ravnen [ 05 feb 2009, 22:07 ]
Titel: 

larslaursen skrev:
En 535 er en V8.

E34 M5 er rækkesekser på enten 3,5 liter eller 3,8. Jeg har en 3,5 holdende til salg hvis det var noget? :) Er på bilbasen.
Så er der 315 lovlige og meget stabile heste i folden.

Mvh
Lars


Den skal du vist længere ud på landet med...

E34 535 har 6 cyl., du skal op i 540 før det bliver en 8 cyl.

Forfatter:  Decolour [ 06 feb 2009, 07:58 ]
Titel: 

det er så vist heller ikke helt rigtigt, man kan da få en 530 som også er en 8 cylindret hvis jeg husker rigtigt.

- Kim

Forfatter:  kolermanden [ 06 feb 2009, 08:27 ]
Titel: 

Decolour skrev:
det er så vist heller ikke helt rigtigt, man kan da få en 530 som også er en 8 cylindret hvis jeg husker rigtigt.

- Kim



Rigtig !!!


hør selv darth

http://www.youtube.com/watch?v=FLB1-jkCqgs

Forfatter:  Ravnen [ 06 feb 2009, 10:43 ]
Titel: 

Decolour skrev:
det er så vist heller ikke helt rigtigt, man kan da få en 530 som også er en 8 cylindret hvis jeg husker rigtigt.

- Kim


Korrekt men det gør stadig ikke 535 til en V8, men jo 530 blev lavet som både V8 og V6...

Forfatter:  JDJ [ 06 feb 2009, 11:37 ]
Titel: 

Ravnen skrev:

Korrekt men det gør stadig ikke 535 til en V8, men jo 530 blev lavet som både V8 og V6...


R6 :mrgreen:

Men hvorfor ikke noget tryk? Det virker altså godt på sådan en gammel bmw, og hvis du ikke vil have mere end 250-260 hk så kan det jo laves for ret små penge.

Hvis du vil lave 250 hk i sådan en der på konv. vis så kommer det i hvertfald til at koste en hel del mere.

Forfatter:  Ravnen [ 06 feb 2009, 12:09 ]
Titel: 

JDJ skrev:
Ravnen skrev:

Korrekt men det gør stadig ikke 535 til en V8, men jo 530 blev lavet som både V8 og V6...


R6 :mrgreen:

Men hvorfor ikke noget tryk? Det virker altså godt på sådan en gammel bmw, og hvis du ikke vil have mere end 250-260 hk så kan det jo laves for ret små penge.

Hvis du vil lave 250 hk i sådan en der på konv. vis så kommer det i hvertfald til at koste en hel del mere.


R6 selfølgelig...

Men som Bandit siger M5 er vejen frem, hvis det ikke skal være turbo...

Eller hvad med V12?

Side 1 af 2 Alle tider er UTC + 1 time
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/