Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
ekstra dyser i plast manifold http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=21228 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | Gsi16vdk [ 30 okt 2008, 18:45 ] |
Titel: | ekstra dyser i plast manifold |
Jg mangler lidt inspiration til hvordan i har monteret ekstra dyser i et plast manifold, alternativet kan også være dyse i trykrører da der ikke skal køres med særlig meget tryk. Så i må meget gerne smide et billede af hvordan i har gjort hvis i har et ved hånden.. På forhånd tak:) |
Forfatter: | møffe [ 30 okt 2008, 18:53 ] |
Titel: | |
det har været oppe at vende et par gange før. prøv at søge på plastmanifold eller noget ligne. mener folk brugte 2komponent lim og limede dysserne direkte i manifolden. |
Forfatter: | Gsi16vdk [ 30 okt 2008, 18:56 ] |
Titel: | |
har også søgt, men syntes ikke lige jeg blev klogere.. men skal da prøve at søge igen.. men billeder tager man aldrig fejl af:) |
Forfatter: | duckstar [ 30 okt 2008, 20:34 ] |
Titel: | |
Jeg har en dyse i hvert grenrør i en plasticmanifold og de er limet i med flerkomponentlim ala rudelim fra 3M. |
Forfatter: | Gsi16vdk [ 31 okt 2008, 07:43 ] |
Titel: | |
er de monteret vinkelret på, eller i vinkel mod topstykke? |
Forfatter: | duckstar [ 31 okt 2008, 09:38 ] |
Titel: | |
De peger ned i grenrøret, men sidder af pladsmæssige årsager langt tilbage. Det giver en anelse fed blanding ved speederslip, så jo længere frem mod topstykket du kan få dem jo bedre. ![]() |
Forfatter: | Yugo Turbo [ 31 okt 2008, 11:55 ] |
Titel: | |
hvorfor gøre så meget ud af det, var det dog ikke lange lettere blot at skifte til dysser der kan levere den fløde du har brug for? eller bare hæve benzintrykket med en progressiv benzintryksregulator. |
Forfatter: | Runesm [ 31 okt 2008, 14:34 ] |
Titel: | |
Yugo Turbo skrev: hvorfor gøre så meget ud af det, var det dog ikke lange lettere blot at skifte til dysser der kan levere den fløde du har brug for? eller bare hæve benzintrykket med en progressiv benzintryksregulator.
Hvis du har en original motorstyring der hænger sammen med alt muligt andet, og som ikke kan ændres eller chippes til at forstå større dyser eller overhovedet tryk i motoren, så tilskud er den eneste løsning ![]() |
Forfatter: | Gsi16vdk [ 31 okt 2008, 16:01 ] |
Titel: | |
Okay, tak for super info! Har før kørt med regulator på min gamle bil, og det er sgu en hovsa løsning og kostede også et sæt nye propper.. det er til en suzuki fra 06, så derfor bliver det et mf2 som tilskud, og så kun 0.5. Vil gerne være sikker på at alle cyl får nok at leve af, så derfor vil jeg gerne undgå dyser før spjæld.. |
Forfatter: | Yugo Turbo [ 01 nov 2008, 01:43 ] |
Titel: | |
jeg kan ikke helt se hvorfor den originale ikke skulle kunne ændres... Det er ret få biler jeg er stødt p, hvor der ikke har kunnet findes en der vidste noget om hvordan... og btw hvorfor sku du ikke kunne skifte dysser og regulere dem på en progressiv benzintryks regulator? man skal jo holde sig til dysser med samme modstand som de der allerede sidder der, men den slags kan jo måles. |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |