Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
Optimering af "RS" turbo.. http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=20912 |
Side 1 af 2 |
Forfatter: | møffe [ 11 aug 2008, 20:26 ] |
Titel: | |
lol. ser sq fedt ud.. |
Forfatter: | HenrikGM [ 11 aug 2008, 20:27 ] |
Titel: | |
Prøv at tage et billede helt tæt på. Super-makrofunktion i kameraet. Så tæt på som kameraet kan stille skarpt til, så skal jeg give dig et bud på fejlårsagen. |
Forfatter: | møffe [ 11 aug 2008, 20:45 ] |
Titel: | |
har du haft knasten afmonteret? zetec motoren har en tendens til at knække knasten hvis den ikke bliver spændt rigtig ned. |
Forfatter: | klyfax [ 11 aug 2008, 20:46 ] |
Titel: | |
Har aldrig nogen sinde set en hærdet aksel være revet over på den måde der... Ang. toppakning så er der en ganske fin regnemaskine på powerpage.dk ![]() |
Forfatter: | Zorak [ 11 aug 2008, 20:51 ] |
Titel: | |
møffe skrev: har du haft knasten afmonteret?
zetec motoren har en tendens til at knække knasten hvis den ikke bliver spændt rigtig ned. Næ, har aldrig selv haft den åben.. Der er ikke overfald som på en zetec, knasten bliver skubbet ind igennem siden af topstykket og holdt fast i den ene ende med en låseplade som går ned i en rille i knasten.. |
Forfatter: | møffe [ 11 aug 2008, 20:59 ] |
Titel: | |
Zorak skrev: møffe skrev: har du haft knasten afmonteret? zetec motoren har en tendens til at knække knasten hvis den ikke bliver spændt rigtig ned. Næ, har aldrig selv haft den åben.. Der er ikke overfald som på en zetec, knasten bliver skubbet ind igennem siden af topstykket og holdt fast i den ene ende med en låseplade som går ned i en rille i knasten.. |
Forfatter: | Zorak [ 11 aug 2008, 21:04 ] |
Titel: | |
møffe skrev: Zorak skrev: møffe skrev: har du haft knasten afmonteret? zetec motoren har en tendens til at knække knasten hvis den ikke bliver spændt rigtig ned. Næ, har aldrig selv haft den åben.. Der er ikke overfald som på en zetec, knasten bliver skubbet ind igennem siden af topstykket og holdt fast i den ene ende med en låseplade som går ned i en rille i knasten.. Ok det var da altid noget at høre.. Nu hvor du læser/ved så meget om ford tror du så det kunne lade sig gøre at hæve trykket til de der 0,8 til 1 bar hvis man får sendt topstykket til slibning af ventiler/trykprøvning og det hele og så en toppakning på de der 1,5 mm så den ender på 8,2:1 i komp? Evt også give den et par nye ringe på de org stempler.. Har dyser fra en Golf 4 turbo og megasquirt til styring af det hele.. Har bare ikke fået sat det på endnu.. |
Side 1 af 2 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |