Powerforum
http://powerforum.dk/

benzintryksragulator 0,3 bar hvor ??
http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=20579
Side 1 af 1

Forfatter:  ladathomas [ 10 jun 2008, 12:54 ]
Titel:  benzintryksragulator 0,3 bar hvor ??

hejsa min benzintryksragulator er gået død den heder lovato autogas vicenza- itali
den sider som på en insprøjtingssustem på ratur slangen og er justeret til 0,3 bars tryk

men den er nu gået død
hvor kan man skaffe en såden benzintryksragulator der kan justeres så langt ned til 0,3 bar da det er en kaburator bil


jeg har lest på nettet men er gået lidt død

på forhond mange tak

Forfatter:  ae86 [ 10 jun 2008, 13:04 ]
Titel: 

malpassi

Forfatter:  ladathomas [ 10 jun 2008, 13:07 ]
Titel: 

er det så lige meget om den sider får eller efter kaburatoren ??

for den malpassi jeg havde på min gamle bil sad den får kaburatorerne
den der sider nu sider efter alså på ratur slangen

Forfatter:  fordtosserne [ 10 jun 2008, 13:08 ]
Titel:  Re: benzintryksragulator 0,3 bar hvor ??

ladathomas skrev:
hejsa min benzintryksragulator er gået død den heder lovato autogas vicenza- itali
den sider som på en insprøjtingssustem på ratur slangen og er justeret til 0,3 bars tryk

men den er nu gået død
hvor kan man skaffe en såden benzintryksragulator der kan justeres så langt ned til 0,3 bar da det er en kaburator bil


jeg har lest på nettet men er gået lidt død

på forhond mange tak


https://www.burtonpower.com/prod_filter ... 11&PSet=98

http://www.rallydesign.co.uk/index.php? ... a8fcaa68aa

Forfatter:  fordtosserne [ 10 jun 2008, 13:09 ]
Titel:  Re: benzintryksragulator 0,3 bar hvor ??

ladathomas skrev:
hejsa min benzintryksragulator er gået død den heder lovato autogas vicenza- itali
den sider som på en insprøjtingssustem på ratur slangen og er justeret til 0,3 bars tryk

men den er nu gået død
hvor kan man skaffe en såden benzintryksragulator der kan justeres så langt ned til 0,3 bar da det er en kaburator bil


jeg har lest på nettet men er gået lidt død

på forhond mange tak


https://www.burtonpower.com/prod_filter ... 11&PSet=98

http://www.rallydesign.co.uk/index.php? ... a8fcaa68aa

Forfatter:  ae86 [ 10 jun 2008, 17:14 ]
Titel: 

ladathomas skrev:
er det så lige meget om den sider får eller efter kaburatoren ??

for den malpassi jeg havde på min gamle bil sad den får kaburatorerne
den der sider nu sider efter alså på ratur slangen


I princippet ja.. med mindre jeg forstår dit spørgsmål forkert !!!

Bare du vender den rigtigt og ikke tager benzinen fra returen !!

Benzintryks-regulatoren sørger bare for at trykket på "fuelrail-tryksiden" er 0,3 bar over ladetryk ... resten retuneres tilbage til tanken


Malpassi sidder bla. på gamle

Lotus Esprit turbo
MG Metro og Maestro og Montego turbo
Og nogel Alfa GTV Autodelta turbo (tvivler dog på at du kan finde sådanne en)

Forfatter:  ladathomas [ 10 jun 2008, 17:24 ]
Titel: 

det ikke en turbo bil ved ikke om det har nået og sige lige pt har jeg fået den til og køre så håber det holder til lørdag

Forfatter:  ae86 [ 10 jun 2008, 17:37 ]
Titel: 

ladathomas skrev:
det ikke en turbo bil ved ikke om det har nået og sige lige pt har jeg fået den til og køre så håber det holder til lørdag

Så har du jo samtidigt fundet fejlen for hvorfor den har overdrevent meget turbotøven ... du har "glemt" at monterer turboen :lol:

Forfatter:  Runesm [ 10 jun 2008, 21:11 ]
Titel: 

Du kan sagtens bruge den alligevel. Den holder bare benzintrykket 0,25-0,3 bar tror jeg det var, over manifoldtrykket

Side 1 af 1 Alle tider er UTC + 1 time
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/