Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
Større IC på en diesel hakker? http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=19157 |
Side 1 af 2 |
Forfatter: | JerrilD [ 14 okt 2007, 13:01 ] |
Titel: | Større IC på en diesel hakker? |
Hey, vil lige høre om det vil give nogle flere hypper og smide en større IC på en focus 1.8 TDCI mk2 ? ![]() nogen der har erfaringer med dette? |
Forfatter: | BANDIT [ 14 okt 2007, 17:57 ] |
Titel: | .. |
Svært at sige , hvis den orginale er stor nok til at holde temp nede er der nok ikk meget at hente. Men hvis du begynder at ændre på andet , hæve trykket og den for mere diesel er der nok noget at hente... |
Forfatter: | JerrilD [ 14 okt 2007, 20:56 ] |
Titel: | Re: .. |
BANDIT skrev: Svært at sige , hvis den orginale er stor nok til at holde temp nede er der nok ikk meget at hente.
Men hvis du begynder at ændre på andet , hæve trykket og den for mere diesel er der nok noget at hente... Okay men regner ikke med at ændre på det helt store, måske en chip ![]() Kom lige til at kigge på din focus ![]() |
Forfatter: | BANDIT [ 15 okt 2007, 17:18 ] |
Titel: | .. |
En chipning er det samme som at give den mere diesel og i nogen tilfælde hævning af tryk, så vil det give noget. Har ikk den manifold inu, den står under ting som jeg mangler. Men sku da gerne komme i den nærmeste fremtid ![]() |
Forfatter: | JerrilD [ 15 okt 2007, 21:20 ] |
Titel: | Re: .. |
BANDIT skrev: En chipning er det samme som at give den mere diesel og i nogen tilfælde hævning af tryk, så vil det give noget.
Har ikk den manifold inu, den står under ting som jeg mangler. Men sku da gerne komme i den nærmeste fremtid ![]() Passer den manifold direkte over? Og hvad vil det ca give af hk? |
Forfatter: | BANDIT [ 16 okt 2007, 19:39 ] |
Titel: | .. |
Vil jeg mene den gør , da der ikk er den store forskel på en zetech og en duratec i focus´en , ved ikk hvad det vil gi , og om det vil gi noget men det vil vise sig.. |
Forfatter: | JerrilD [ 16 okt 2007, 23:04 ] |
Titel: | Re: .. |
BANDIT skrev: Vil jeg mene den gør , da der ikk er den store forskel på en zetech og en duratec i focus´en , ved ikk hvad det vil gi , og om det vil gi noget men det vil vise sig..
en St170 har variabel knast timing om det har indflydelse på indsugningen vil jeg ikke kunne sige ![]() |
Forfatter: | BANDIT [ 17 okt 2007, 17:56 ] |
Titel: | .. |
Det har det ikk , flancen på toppen er den samme som på zetec´en ![]() |
Forfatter: | JerrilD [ 17 okt 2007, 18:14 ] |
Titel: | Re: .. |
BANDIT skrev: Det har det ikk , flancen på toppen er den samme som på zetec´en
![]() jamen det kunne da godt være at man også skal kigge sig efter sådan en indsugning manifold ![]() |
Forfatter: | makzimuz [ 18 okt 2007, 02:35 ] |
Titel: | |
Det har vist været oppe for rimelig nyeligt her på siden at st170 motoren "bare" er en zetech med duratec klister mærker ![]() |
Side 1 af 2 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |