Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
jeg har en garrett T15 turbo,er den stor nok til gsxr1100 ? http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=13229 |
Side 1 af 2 |
Forfatter: | henrik kragh [ 22 jul 2005, 20:34 ] |
Titel: | jeg har en garrett T15 turbo,er den stor nok til gsxr1100 ? |
jeg er kommet til at købe en garrett t15 turbo,som jeg gerne ville have på min suzuki gsx1100r ,men fik at vide at jeg skulle have fat i en der var større... har fået at vide at den skulle være fra en dieselbil med dobbelt så mange ccm som mcen..dvs. 1127ccm = ca. 2,3 liters bil.. men for at gøre en lang historie kort,så købte jeg den så fordi at den var næsten helt ny,gået 24k. km. men så er jeg kommet meget i tvivl om at den ik er for lille da den kommer fra en 2,0 liters bil ,der hvor manifolden skal sidde på står der AR-35 og på udgangen står der 46,er der nogen der ved noget der kunne hjælpe mig,og om jeg skal finde en og bytte med så jeg får en fks. fra en vito 2,3l mvh. henrik |
Forfatter: | RSV [ 22 jul 2005, 22:03 ] |
Titel: | |
umiddelbart vil jeg sige den er for lille. men giv mig max omdr. tryk du vil køre med så skal jeg beregne hvad du skal have på |
Forfatter: | henrik kragh [ 22 jul 2005, 22:22 ] |
Titel: | ladetryk |
jeg havde tænkt mig at køre med 0,7-0,8 hvis det er det du mener,er lidt grøn ![]() |
Forfatter: | lqs [ 22 jul 2005, 23:31 ] |
Titel: | |
du behøver ikke være i tvivl. den er alt for lille! to af dem ville stadig være til den lille side.... prøv at regne lidt i heste, istedet for benzin kontra dieselmotorer.... var det 100hk der var målet? nå ikke. kvæl ikke den fine sugemotor i modtryk. på med en turbolader til en moderne 2 liters benzinmotor..... så skal du bare se løjer. MVH. søren |
Forfatter: | RSV [ 23 jul 2005, 05:45 ] |
Titel: | |
http://dot.com.ph/uncle/turbogsxr.html http://user.tninet.se/~lvn930t/tuning.htm Nu opgav du ikke dit omdr. så her er et par stykker Motor 1100ccm tryk o.8 bar MAKE MODEL COMPRESSOR TRIM TURBINE HSG A/R max rpm 10.000 Garrett T25 55 0.49 max rpm 11.000 Garrett T25 60 0.63 max rpm 12.000 Garrett T3 40 0.49 en lille ide om din egen turbo det er det mindste jeg kan calkulere max rpm 10.000 med 0.2 bar i tryk Garrett T2 60 0.63 det er så turboen et nr større end den du har ![]() |
Forfatter: | TDtweeks [ 23 jul 2005, 12:20 ] |
Titel: | |
Hvis du er intraseret i en bytter har jeg en fin k24 på lager .. den er tilsvarende T3 så vidt jeg husker !!! tjekker li a/r hvis det var noget ?? ![]() |
Forfatter: | henrik kragh [ 23 jul 2005, 13:46 ] |
Titel: | |
det var måske noget.. min mail er ..henrikkragh1@hotmail.com hvis du vil sende et par billeder |
Forfatter: | Ole.. [ 23 jul 2005, 13:54 ] |
Titel: | |
Hvad skal den T15 turbo koste, og hvilken stand er den i? |
Forfatter: | TDtweeks [ 23 jul 2005, 15:11 ] |
Titel: | |
henrik kragh skrev: det var måske noget..
min mail er ..henrikkragh1@hotmail.com hvis du vil sende et par billeder Det kan du tro .. får billeder afsted til dig iaften eller imorgen !! hvis det er ok ? tjekker os li a/r målene til dig... |
Forfatter: | henrik kragh [ 23 jul 2005, 17:24 ] |
Titel: | stand !! |
den kommer fra en skadet 2001 zafira ,bilen blev 1 år,mener han sagde at den havde gået 22-24k. km ,og den er rigtig fin |
Side 1 af 2 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |