LGS
Det er også en SPM Oliepumpe. Så jeg er vist rigtig heldig. Fandens til lort!!
Den viser nu et godt og stabilt olietryk, så jeg håber sq ikke det kommer der fra. Men så er det vel ikke værre end jeg kan monterer den std. igen.
Jeg får svar på en omfattende lækagetest senere i aften, så er jeg spændt på hvad den viser.
Jeg har iøvrigt fået at vide at nogen korter den slange der går fra flammefiltret og ned i bundkaret af så den er få cm. lang. Efter sigende for at forhindre olie i at blive suget op under meget hård belastning.. Nogen kendskab til det??
Kan man evt. modificerer kassen til krumtapudluftningen med evt. 2 slanger på? På siden er der et hul som ser ud til at være blændet af fra fabrikken, så det kunne jo være en vej ud af problemet??
Jeg har også set andre der har lavet udluftning i ventildækslet ved oliepåfyldningsstudsen og ført den til en catchtank??
Jeg er meget taknemmelig for alle de oplysninger i kommer med og alle gode råd bliver efterprøvet.
Der skal ikke herske tvivl om at jeg har puttet ufatteligt mange penge i den motor efterhånden, da jeg i den grad er blevet røvrendt af en "såkaldt" motortuner som skulle være specialist i alt (Efter hans udsagn). Det tog ham mindre end 2 dage at smadre min motor og forlange fuld betaling uden at have lavet noget som helst andet end at ødelægge motoren. og så den frækhed at true med at ødelægge bilen hvis han ikke fik penge. og prikken over I´et er at han forlangte 3 gange så meget så i det skriftelige tilbud. flot!!!!