Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 15 jul 2025, 16:39

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 08 jan 2006, 22:23 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2005, 22:24
Indlæg: 474
Geografisk sted: Vejle
Har lige fået et sæt hjem fra usa, med turbo T3/4, IC, WG, BOW og manifold.
(Ja det var så billig jeg ikke ku lade vær :lol: )

Turboen hedder det samme som på billedet over. Den jeg har fået hjem ser ud til at være af en bedere kvalitet. men den skal lige adskildes, samles og trykprøves af et firma, som kan den slags, før den kommer i nogle bil...

Har kun prøvet "HKS" BOW'en, og DEN skal man ikke betale formeget for....

MVH
Johan O R

_________________
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 jan 2006, 23:49 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
lqs skrev:
det problem er så løst, ved at købe hos firmaet, der nævnes øverst i tråden... DE BURDE være nødt til at overholde dansk lovgivning på området.... BURDE! ikke at jeg har nogen grund til at tro, at det ikke skulle være tilfældet. MVH. søren


Ja... Det BURDE de nemlig!!! Noget jeg gerne ville betale 500kr ekstra for...

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2006, 11:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 maj 2005, 10:08
Indlæg: 235
Altså jeg tror den er lige god som ander turbo´er ... Det er vel lige som vist man køre en billig bov og en hks bov ... De siger ligemaget pifff altså hks´en siger jo ik mere piff fordi der står hks på den vel?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2006, 13:51 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 21:06
Indlæg: 1901
Geografisk sted: Horsens
Brochen skrev:
Altså jeg tror den er lige god som ander turbo´er ... Det er vel lige som vist man køre en billig bov og en hks bov ... De siger ligemaget pifff altså hks´en siger jo ik mere piff fordi der står hks på den vel?

Nu er der altså en væsentlig forskel på at lave en simpel luftstyret udluftningsventil, og så på at lave en kombineret turbine med kompressor, som udover at køre med _temmelig_ mange omdrejninger, også risikerer at blive udsat for hård varme, dårlig opspænding, og måske endda dårlig smøring/køling.
Såeee.... Nej, pris og kvalitet hænger helt sikkert sammen, men tingene fra Kina ER altså billigere end tingene fra USA.

_________________
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2006, 17:16 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 dec 2005, 20:11
Indlæg: 406
Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland
Johan O R skrev:
Har lige fået et sæt hjem fra usa, med turbo T3/4, IC, WG, BOW og manifold.
(Ja det var så billig jeg ikke ku lade vær :lol: )

Turboen hedder det samme som på billedet over. Den jeg har fået hjem ser ud til at være af en bedere kvalitet. men den skal lige adskildes, samles og trykprøves af et firma, som kan den slags, før den kommer i nogle bil...

Har kun prøvet "HKS" BOW'en, og DEN skal man ikke betale formeget for....

MVH
Johan O R


Så må du lige komme med noget feedback om hvordan det kører osv.. Tror der er et par stykker, som mig selv, som gerne vil vide hvordan det kører... Og kvaliteten af den osv... Den koster jo ikke så meget, andet at man godt kunne prøve den selv på et tidspunkt..

_________________
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd.. :D

Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2006, 19:05 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
Indlæg: 568
hej
Ville lige skrive en mail til dem. Og fik et ganske fornuftig svar synes jeg.
Der er 1 års garenti og 1 år reklamations ret. HVIS de er blevet profisionet instaleret med kvitiring af en persom fra tunings området.
Og grunden var at der var "for mange hjemme fuskere" som ikke altid havde det rent nok. (ikke ord ret som han skrev det)
Mvh Lars


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team