Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 05 jul 2025, 13:17

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: Rst
Indlæg: 26 apr 2006, 13:40 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 22 apr 2006, 00:27
Indlæg: 32
Geografisk sted: Solrød
Jeg har kørt cirka 3000 - 3500 km siden jeg fik motoren i. Men 1000 kr for 4 tændrør, damn det er dyrt! Jeg kigger lige efter nogle standard rør!

Svan: Kan du se hvad det er jeg er ved at forbinde på den første billede? Ledningen hang nemlig bare løst i motorrummet!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 apr 2006, 15:40 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 feb 2004, 09:45
Indlæg: 323
Geografisk sted: kbh
ligner (ER) ledningen til amal ventilen, der skulle sidde under luftfilteret på gearkassen....

prøv evt NGK BCR8ES tændrør - de skulle være ok
eller originale escort cossi rør, men de koster lidt mere

hvis du finder et sted der sælge de C59 rør, lad det lige vide :)

_________________
RS-


Top
 Profil  
 
 Titel: Rst
Indlæg: 26 apr 2006, 16:25 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 22 apr 2006, 00:27
Indlæg: 32
Geografisk sted: Solrød
Shelby: Jeg går igang med at søge! Men prøver lige nogle standard rør!

Amal ventilen? Du taler sort til mig. :)

Hvad gør denne ventil?

Hmm.... kan ikke få motoren til at gå 100% ordentligt! Hvis jeg f.eks ligger og cruiser med 2500 omdr så hakker den lidt i det. Kan heller ikke få den til at gå ordentlig i tomgang. Den holder tomgangen fint, men det lyder som om at den springer en cylinder over en gang imellem!

Nå ja, og så tændingsbanker den lige så snart jeg nærmer mig 0.6 bar :?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 apr 2006, 21:37 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 25 jul 2004, 21:54
Indlæg: 286
Geografisk sted: Østsjælland
Hej Jimmy

Den ledning du er ved at sætte på, er hvad jeg kan se den der går til frekvensventilen som ikke er monteret på din motor, dvs den ventil der styrer ladetryk på en original RST.

Du kan ikke regne med de mærker der er på top og strømfordeler, du skal huske at fordeleren er en original RST fordeler, og resten er fra en XR3I dvs de mærker er ikke parret fra fabrikken.

Din tændingsbanken skal du nok søge i at bilen har stået stille vinteren over, og derved er din benzin blevet "gammel" dvs. at oktan tallet nok ikke er hvad du tankede.

Mvh Robert

_________________
AUDI 80 1.8/ 2.3 synet og godkendt uden afgift på større motor

Kawasaki ZZ-R 1100 :o)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team