Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 20:53

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
hos kg trimning i sverige koster filter king små 500 svenske facet red top koster små 1000 svenske

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Medlem
Brugeravatar

Hej.
Næe, det kan da godt være at benzintryksregulatoren ikke har returløb, så er det nok bare mig der har misforstået noget. Jeg troede bare at når den skruede ned for pumpens tryk at det overskydende benzin så skulle sendes tilbage til tanken. Men det er altså bare at montere pumpen, en benzintryksregulator som man sætter til 0.3-0.4 bar og så tilslutter weberne direkte dertil. Jojo, det lyder jo nemt nok, så må jeg lige have bestilt en sådan regulator.

Nyt Medlem

hejsa du kan da sagnes køre med den orginale benzinpumpe fra en opel den elektriske bare du laver retur løb på bare sæt trukslangen ind på den en karaburator og lade den løbe over til den anden også et returløb fra den sidste og til tanken også bruge den orginale trukregulator som sider ei bagerumetpå en manta gsi på returen det virker ganske fint sådan kørte jeg med det på min kaddet c coupe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time