Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
Værksteds humor ? http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=25&t=25098 |
Side 1 af 2 |
Forfatter: | K-FINN [ 08 nov 2011, 19:52 ] |
Titel: | Værksteds humor ? |
http://www.bilgalleri.dk/uploads_alb_la ... 1993_l.jpg Eller måske bare standarden hos peugeot. Arbejdskollega fik lidt af et chock da han ville checke olie, den havde været til service for 14 dage siden, hvor han havde påpeget at manifold skjold var revnet. Og da han så ringede og klagede over det, var de så frække og sige, at de havde god erfaring med og lave den sådan , da den nye jo også ville revne WTF... |
Forfatter: | luske [ 08 nov 2011, 21:48 ] |
Titel: | |
![]() 1,6hdi ? men uden piss , de varmeskjold er bare lavet af hønselort , de splitter ad hurtigere end man kan skrue dem på arbejder normalt ikke med hverken peufløjt eller citroen , men har set og skiftet flere af dem køb fransk og kør på værksted ![]() men lidt af en "løsning" hvis det er et autoriseret værksted der har lavet det MVH Luske |
Forfatter: | K-FINN [ 08 nov 2011, 21:58 ] |
Titel: | |
Ja tror jeg det er, det er en 307 hdi.. Det er autoriseret værksted. Fatter ikke de kan finde på det... |
Forfatter: | wukshady [ 09 nov 2011, 18:32 ] |
Titel: | |
Haha, patentbånd ftw! eller noget... ![]() |
Forfatter: | bjarne9800 [ 09 nov 2011, 19:01 ] |
Titel: | |
En kammerat fortalte om et værksted i nordjylland, her var det fast kotume at bore hul med et kopbor i det "bundskjold" som dækker undersiden af motoren når der skal laves service.. så er det hurtigt at komme til olieprop og filter... Også et autoriseret værksted.. |
Forfatter: | HenrikGM [ 09 nov 2011, 19:12 ] |
Titel: | |
Mon ikke kreativiteten skyldes at det rent faktisk er bedre med den fuskede løsning, end at montere et nyt dyrt skjold der så også revner med det samme. Det ændrer ikke på at det er noget fusk, men løsningen kan faktisk være bedre end at bytte den til en ny...! Bilfabrikken burde jo lave en version der kunne holde, men der er nok mere glamour i at sætte en ny blingbling model på markedet, end at lave lortet ordentligt. Noget helt andet er så hvad kunderne forventer. Kravet om billigste mulige bil tvinger fabrikkerne til at producere bilerne så billigt at man kan undre sig over hvordan de holder kvaliteten(hvilket de så hellerikke gør!) |
Forfatter: | lqs [ 09 nov 2011, 19:22 ] |
Titel: | |
lige den motor, kommer værkstederne til at lære at kende! MVH søren |
Forfatter: | møffe [ 09 nov 2011, 19:47 ] |
Titel: | |
lqs skrev: lige den motor, kommer værkstederne til at lære at kende! bygger det på erfaring eller det faktum at den ligger i mange forskellige biler.
MVH søren Jeg har endnu ikke set en revne på min. Men den har heller ikke kørt så meget endnu. Er der et km antal for hvornår der skal komme en revne. |
Forfatter: | K-FINN [ 09 nov 2011, 21:24 ] |
Titel: | |
Well, jeg ville kræve et nyt skjold, og så måtte de skifte den så tit det kræves, indtil de kommer med en forbedret udgave.. |
Forfatter: | møffe [ 09 nov 2011, 21:49 ] |
Titel: | |
K-FINN skrev: Well, jeg ville kræve et nyt skjold, og så måtte de skifte den så tit det kræves, indtil de kommer med en forbedret udgave.. korrekt, hvis den stadig er inden for garanti perioden så er man i sin fulde ret. Det er dog ikke et problem jeg er bekendt med på den motor , og min egen med lidt km på bagen har ikke det problem endnu.
|
Side 1 af 2 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |