Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
Fiat Uno IE holset. svensker bil Team Bonnmeck. http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=25&t=24021 |
Side 1 af 3 |
Forfatter: | Witz [ 10 sep 2010, 10:01 ] |
Titel: | Fiat Uno IE holset. svensker bil Team Bonnmeck. |
utroligt hvad man kan med en gammel fiat motor fra slut 80'erne. http://www.youtube.com/watch?v=6eqxLlLZc_0&feature=sub Lig mærke til hvordan dækkene de meget gerne vil flygte fra fælgen når der bliver rullet. |
Forfatter: | luske [ 11 sep 2010, 19:53 ] |
Titel: | |
sig mig lige hvad er det han sprøjter på dækkene ?? MVH Luske |
Forfatter: | lqs [ 11 sep 2010, 19:56 ] |
Titel: | |
det er sikkert flydende snekæder.... dvs lim. |
Forfatter: | luske [ 11 sep 2010, 20:45 ] |
Titel: | |
aahh på den måde ![]() vil det egentlig ikke give en "anderledes" måling ? (i form af mere modstand eller er det forsvindende lidt?) på den anden side det er nok bedre med en lidt "ved siden af" måling end hjulspin og en meget ved siden af måling MVH Luske |
Forfatter: | lqs [ 11 sep 2010, 21:28 ] |
Titel: | |
der bliver nok lidt mere rullemodstand. men der bliver jo målt på nedrullet også, dvs de to tal (målt ydelse og målt modstand på nedrul) bliver jo så lagt sammen. på den måde beregner man ydelsen i motoren. mange US rullefelter måler kun den ene vej. det kalder deså WHP.... mærkeligt nok kan man så også måle hjulheste uden hjul! men det er en anden historie. OTTO? MVH søren |
Forfatter: | Captain Slow [ 11 sep 2010, 22:17 ] |
Titel: | |
uden hjul: http://reimedynatestning.dk |
Forfatter: | luske [ 11 sep 2010, 22:17 ] |
Titel: | |
lqs skrev: der bliver nok lidt mere rullemodstand. men der bliver jo målt på nedrullet også, dvs de to tal (målt ydelse og målt modstand på nedrul) bliver jo så lagt sammen. på den måde beregner man ydelsen i motoren.
mange US rullefelter måler kun den ene vej. det kalder deså WHP.... mærkeligt nok kan man så også måle hjulheste uden hjul! men det er en anden historie. OTTO? MVH søren interressant søren , nu var det bare en tanke fra min side om mere modstand gav anderledes måling , men det sker ikke hvis det både er på op og nedrulningen ?? ja jeg er lidt n00b med rullefelter men er modtagelig for viden ![]() MVH Luske |
Forfatter: | lqs [ 12 sep 2010, 04:46 ] |
Titel: | |
de 1000 og 1300hk der påstås at kunne bremses, ville jeg gerne se bremset i virkeligheden! tror momentet bliver for højt, til at det kan bremses. særligt gennem længere tid (over 5sek). måske en ejer af sådan en hy. station har lyst til at fortælle? MVH søren |
Forfatter: | Saab-Daniel [ 12 sep 2010, 05:24 ] |
Titel: | |
Flotresultat på motoren, må man sige! Endda ved begrænset ladetryk... Interessant at vide hvilke knaster sådan en fætter kører med, samt et udskrift af rulningen... |
Forfatter: | Jesper H [ 12 sep 2010, 09:54 ] |
Titel: | |
lqs skrev: de 1000 og 1300hk der påstås at kunne bremses, ville jeg gerne se bremset i virkeligheden! tror momentet bliver for højt, til at det kan bremses. særligt gennem længere tid (over 5sek).
måske en ejer af sådan en hy. station har lyst til at fortælle? MVH søren Er ikke helt sikker på hvad du mener, men tjuks bmw har lavet lidt over 1000 hk på ktechs dynapack. |
Side 1 af 3 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |