Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
Uno Turbo på rullefelt hos Natmekanikeren i dag http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=25&t=19077 |
Side 1 af 2 |
Forfatter: | John Sahl [ 29 sep 2007, 16:38 ] |
Titel: | Uno Turbo på rullefelt hos Natmekanikeren i dag |
http://www.youtube.com/watch?v=aBcwptQrA8E . |
Forfatter: | JerrilD [ 29 sep 2007, 16:52 ] |
Titel: | |
Den lyder sku godt den uno |
Forfatter: | K-FINN [ 29 sep 2007, 17:06 ] |
Titel: | |
Lyder fint, hvad lavede den af hk ? |
Forfatter: | John Sahl [ 29 sep 2007, 17:08 ] |
Titel: | |
Finn T Pedersen skrev: Lyder fint, hvad lavede den af hk ?
234Hk/300Nm.. . |
Forfatter: | K-FINN [ 29 sep 2007, 17:13 ] |
Titel: | |
Så kan den vel også trække skindet af kakao'et... Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting |
Forfatter: | duckstar [ 29 sep 2007, 17:30 ] |
Titel: | |
John, hiv lige videoen jeg lavede sidste gang op også, fed lyd ....! |
Forfatter: | JerrilD [ 29 sep 2007, 17:31 ] |
Titel: | |
Finn T Pedersen skrev: Så kan den vel også trække skindet af kakao'et...
Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting Nej den kører med pasta fra www.pastalife.dk |
Forfatter: | John Sahl [ 29 sep 2007, 17:45 ] |
Titel: | |
Finn T Pedersen skrev: Så kan den vel også trække skindet af kakao'et...
Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting Der er lavet en del om, dog er det min buddy Jimmy som har æren af at have bygget lortet. Jeg har stort set bare købt den, flyttet den til min bil og lavet lidt småting om Du får lige spec-listen på engelsk. Custom inlet manifold with bigger throttlebody Custom exhaust manifold Custom intercooler Custom 3” stainless downpipe Custom 2.5” stainless exhaust system Custom 3” boostpipes Custom actuator with interchangeable springs Wiseco forged pistons 270dg Colombo & Bariani camshaft Head completely ported and flowed Hörmann headgasket Lightened flywheel Lightened and balanced pistonrods Complete engine balanced Garrett GT2860R turbo EFI standalone engine management TPS sensor 4 in 1 Ford ignitioncoil 3 bars map sensor 60-2 wheel Nology special ignition cables Wideband Innovate LC-1 with a XD-1 AFR dial 420cc Bosch injectors Recirc blowoff Newly rebuilt gearbox. Audi 200 Bosch highpressure fuelpump. Helix clutch. Shortshift gearlever with built-in boostbutton. Tarox 6-piston calipers og 284mm discs. Complete with Ferodo-pads and aluminium-brackets. . |
Forfatter: | John Sahl [ 29 sep 2007, 17:46 ] |
Titel: | |
duckstar skrev: John, hiv lige videoen jeg lavede sidste gang op også, fed lyd ....!
Den er lige her: http://www.youtube.com/watch?v=6zJeXMVBkHM . |
Forfatter: | K-FINN [ 29 sep 2007, 18:10 ] |
Titel: | |
John Sahl skrev: Finn T Pedersen skrev: Så kan den vel også trække skindet af kakao'et... Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting Der er lavet en del om, dog er det min buddy Jimmy som har æren af at have bygget lortet. Jeg har stort set bare købt den, flyttet den til min bil og lavet lidt småting om Du får lige spec-listen på engelsk. Custom inlet manifold with bigger throttlebody Custom exhaust manifold Custom intercooler Custom 3” stainless downpipe Custom 2.5” stainless exhaust system Custom 3” boostpipes Custom actuator with interchangeable springs Wiseco forged pistons 270dg Colombo & Bariani camshaft Head completely ported and flowed Hörmann headgasket Lightened flywheel Lightened and balanced pistonrods Complete engine balanced Garrett GT2860R turbo EFI standalone engine management TPS sensor 4 in 1 Ford ignitioncoil 3 bars map sensor 60-2 wheel Nology special ignition cables Wideband Innovate LC-1 with a XD-1 AFR dial 420cc Bosch injectors Recirc blowoff Newly rebuilt gearbox. Audi 200 Bosch highpressure fuelpump. Helix clutch. Shortshift gearlever with built-in boostbutton. Tarox 6-piston calipers og 284mm discs. Complete with Ferodo-pads and aluminium-brackets. . Hehe ja der er puttet lidt stumper i.... Fik også min 1,5L målt, total standard motor(90hk) med efter monteret GT28R, den lavede 187hk og 229nm ved kun 0,65 bar.. Så er meget godt tilfreds, fin vinterbil til konen.. |
Side 1 af 2 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |