Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
hvad skal man købe . ? http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=25&t=18803 |
Side 1 af 5 |
Forfatter: | C.Sørensen [ 16 aug 2007, 21:45 ] |
Titel: | hvad skal man købe . ? |
jeg står og skal til at købe en kasse vogn !!! skal til og igang med noget bygge/lave hus jeg hælder mest til disse to, men på trods flere år som mekaniker så er jeg sku lidt i tvivl om hvilken en det skal være tænker på VW transporter T4 2,4 D lang model eller transit 2,5D eller TD 94 og frem. det er ca 25000kr til at brænde af på det , eller noget helt andet måske gode forslag platte ideer sjove bemærkninger modtages Mvh Casper |
Forfatter: | Bufas [ 16 aug 2007, 22:41 ] |
Titel: | |
Jeg ville helt klart købe transporteren af de 2 du har listet op der. |
Forfatter: | mh [ 17 aug 2007, 00:12 ] |
Titel: | |
Transit Transit Transit... |
Forfatter: | RSV [ 17 aug 2007, 00:31 ] |
Titel: | |
Martin det staves Transporter |
Forfatter: | C.Sørensen [ 17 aug 2007, 06:03 ] |
Titel: | |
jeg må nu sige jeg også hælder til transit da de ikke har lige så mange syge dage som T4 eren |
Forfatter: | Ravnen [ 17 aug 2007, 06:35 ] |
Titel: | |
Transit, det er sku da logisk! Hvis du vil skrue på din bil mere end dit hus så skal du bare købe Transporter, du kan starte med at skifte bundstykke på tændingslåsen, sådan bare for at kunne starte bilen den første dag, og så skal du holde dig fra den 5 cyl hvis du ikke vil lave forkamre i utide og når du er igang så ka du lige skifte pakdåse på krumptappen, husk at den skal spændes med vold moment ellers knækker du noten og så skal du osse lave ventiler. Hvis du IKKE vil have plads til byggematerialer så skal du osse bare vælge Transporter. Held og lykke! (er på min 3 Transit har sammenlagt kørt 300000, og har pt. skiftet bremser een gang, et forhjulsleje een gang og en rudeliste til 75 kr, INGEN af de tre har nogensinde bare en gang ikke startet en morgen) |
Forfatter: | Havneren [ 17 aug 2007, 08:47 ] |
Titel: | |
Ravnen skrev: Transit, det er sku da logisk!
Hvis du vil skrue på din bil mere end dit hus så skal du bare købe Transporter, du kan starte med at skifte bundstykke på tændingslåsen, sådan bare for at kunne starte bilen den første dag, og så skal du holde dig fra den 5 cyl hvis du ikke vil lave forkamre i utide og når du er igang så ka du lige skifte pakdåse på krumptappen, husk at den skal spændes med vold moment ellers knækker du noten og så skal du osse lave ventiler. Hvis du IKKE vil have plads til byggematerialer så skal du osse bare vælge Transporter. Held og lykke! (er på min 3 Transit har sammenlagt kørt 300000, og har pt. skiftet bremser een gang, et forhjulsleje een gang og en rudeliste til 75 kr, INGEN af de tre har nogensinde bare en gang ikke startet en morgen) HAHA!!! Nogen har prøvet at spænde et krumtapshjul på en transporter... Hvordan gik det? Jeg havde købt en transporter. En transit er bare ærgerlig... (En gammel udtjent transporter er godt nok også halv ærgerlig! (Kig efter knækkede fjedre bag under (De har tilbøjligheder til at knække))) |
Forfatter: | C.Sørensen [ 17 aug 2007, 09:20 ] |
Titel: | |
ja alle disse problemer er velkendte på vw transporter jeg har kun døjet med bærekuglerne på transit og har kun haft en motor der gik pga vand mangle |
Forfatter: | mh [ 17 aug 2007, 11:56 ] |
Titel: | |
Havneren skrev: En transit er bare ærgerlig...
Og en transporter er dobbelt så ærgelig oplyftet i anden... det er en varevogns udgave af en firkantet golf 2... som de absolut ikke vinder nogen design priser for... men til gengæld kan man nemt finde en udkørt "golf 2" kassebil i forhold til den noget bedre bygge kvalitets transit... Jeg er sikker på at Sørensen godt ved at det er ford der trækker hjem i denne rundspørge endnu engang... han ville bare have det bekræftet hvilket han nu har fået... Ford |
Forfatter: | Ravnen [ 17 aug 2007, 12:03 ] |
Titel: | |
Havneren skrev: Ravnen skrev: Transit, det er sku da logisk! Hvis du vil skrue på din bil mere end dit hus så skal du bare købe Transporter, du kan starte med at skifte bundstykke på tændingslåsen, sådan bare for at kunne starte bilen den første dag, og så skal du holde dig fra den 5 cyl hvis du ikke vil lave forkamre i utide og når du er igang så ka du lige skifte pakdåse på krumptappen, husk at den skal spændes med vold moment ellers knækker du noten og så skal du osse lave ventiler. Hvis du IKKE vil have plads til byggematerialer så skal du osse bare vælge Transporter. Held og lykke! (er på min 3 Transit har sammenlagt kørt 300000, og har pt. skiftet bremser een gang, et forhjulsleje een gang og en rudeliste til 75 kr, INGEN af de tre har nogensinde bare en gang ikke startet en morgen) HAHA!!! Nogen har prøvet at spænde et krumtapshjul på en transporter... Hvordan gik det? Jeg havde købt en transporter. En transit er bare ærgerlig... (En gammel udtjent transporter er godt nok også halv ærgerlig! (Kig efter knækkede fjedre bag under (De har tilbøjligheder til at knække))) Havde en kammerat der mente at jeg absolut SKULLE skifte hans tandrem imens jeg havde influenza, det gik sku ikke godt, kunne ikke lige gennemskue det at VW foreskrev at det skide hjul skulle spændes med noget der ligner 5000Nm, så det kostede 5 ventiler + det løse |
Side 1 af 5 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |