Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
lada turbo. http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=25&t=17345 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | møffe [ 21 dec 2006, 21:58 ] |
Titel: | lada turbo. |
http://videos.streetfire.net/search/lad ... 0bff89.htm |
Forfatter: | grydesvamp [ 22 dec 2006, 17:31 ] |
Titel: | |
manden er svensker og projektet er skam godt nok.. han har ca 150 hk mener jeg han sagde og med den gearing en lada har kommer han hurtigt igennem de 4-5 gear.. føler lidt at jeg har været på det stadie og nu er rykket videre til indsprøjtning.. |
Forfatter: | Zorak [ 10 jan 2007, 18:24 ] |
Titel: | |
Ifølge hans topic har den 125 hk ved 0,5 bar, men det må også være rimeligt fin i en bil af den kaliper.. Han er desuden ved at bygge 4 stk mc karburatore på den.. http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... sc&start=0 Men grydesvamp hvad der ivejen med karburator, hvis at det bare virker..? Mange svenskere bruger da karburator sammen med deres store turbore.. Hilsen Jesper Andersen |
Forfatter: | grydesvamp [ 11 jan 2007, 22:06 ] |
Titel: | |
ja det er jo lige det.. men hvis der bare vil hentes effekt i topområdet tror jeg ikke der er den store forskel. bortset fra den lange vej fra kaburatoren og ind til ventilen, kontra dysen som sidder så tæt på toppen som muligt (i mit tilfælde) kaburatoren skal jo dyses til og den jeg kørte med havde flere spjæld hvislket gav lidt turbolens når spjæld 2 åbnede. min bil gik meget fed i delgas. (normal kørsel osv..) hvorimod hvis den fik gas skete der noget men de 4 mc spjæld lyder som en rigtig fed ide! hvis jeg ikke havde haft min finde manifold var jeg nok også ude i nogle spjældhuse nu.. har dog haft lidt kritik til ham svenskeren.. synes hans udstødningsmanifold er rigeligt lang samt et par andre småting.. mn ellers et ganske fint økoprojekt som forhåbentelig vil tage overhånd |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |