HenrikGM skrev:
Havneren skrev:
Ja... Grænser op til bondefangeri i hvert fald! Men de har så heller ikke lovet andet end at der bliver kørt 402m osv. De har ikke lovet hvornår og hvor meget.
V/h Chr
Man må gå ud fra at det kun er lørdag, og at de kører 402m lørdag. Ligeledes må man formode at der ikke er noget som helst andet motorsportrelateret andre dage end lørdag.
Det er en skam at RaceX ikke melder ud hvad det er de vil. Som det er nu, ser det ud som om man misinformere folk tilpas meget til at tro det er hele weekenden. De må jo tro deres målgruppe er dumme nok til ikke at kunne læse.
Det kan selvf. være de har een eller anden specialaftale, og HVIS de har, hvorfor offentliggør de så ikke et program? Folk risikerer sguda at købe billet og køre mange km til et arrangement som måske slet ikke eksisterer.
Mærkeligt at folkene bag RaceX slet ikke reagerer på dette.
Misinformere ved jeg sku dårlig nok om man kan kalde det Henrik. Jeg syntes jo slet ikke jeg har set noget information nogen steder overhovedet (Der har dog ligget et program på deres side i et par timer for så bare at blive fjernet igen). Folk tror selvfølgelig, at der bliver kørt alle dage - "Det er jo et weekend arrangement og det plejer de jo at gøre".
Der er helt sikkert en GOD GRUND til, at der ikke er lagt et program ud. Og der er også en GOD GRUND til, at de ikke deltager i debatten her - Eller hvad DE tolker som en GOD GRUND. Jeg syntes nu det ville være reelt nok bare at melde ud som det var nu når der er nogen der spørger til det.
Man kan sige at de selvf. også burde havde gjort det længe før, men deres arrangement har jo måtte skifte karrakter et par gange. Dvs. omstændigheder/reglerne/mulighederne har også ændret sig et par gange.
V/h Chr