Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 17 feb 2025, 17:08

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 18 jun 2011, 12:58 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
prøv at kig rigtigt efter.... de starter rulningerne fra 0bar abs....


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 jun 2011, 14:19 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Indlæg: 786
Geografisk sted: Ribe
Lækre klumper metal :-D

_________________
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 jun 2011, 16:10 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
lqs skrev:
prøv at kig rigtigt efter.... de starter rulningerne fra 0bar abs....


Ventilatoren i værkstedet er kraftig noktil at skabe tomt rum :wink:

Måske der er noget med der hvor nul er, og hvor det burde være.

Ikke sikkertdet er andet end fejl40, men så mangler der lige 100kpa tryk et sted.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 jun 2011, 21:41 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
Kuno skrev:
Yugo Turbo skrev:
og evoen er voldsomt længe om at trække feltet op med den påståede effekt,

Så vidt jeg ved kan man på Dynapack selv bestemme tiden der skal gå fra X rpm op til max rpm. Da jeg var på Dynapack blev den sat til 10 sek. Så umiddelbart kan man ikke konkludere noget ud fra tiden.


Nu har jeg kørt med i en evo med +-1000 og hvis den der skulle ha 1400 så ville det ikke ha hverken lydt sådan eller været så længe om det træk. den mangler helt det eksplosive der kommer af at kombinere en meget stor turbo (for at kunne opnå effekten) med en ganske lille motor (set ud fra den påståede effekt) hvis man stiller bremsen for hårdt på rullerne giver det bare spind med den høje effekt. så kan man jo spænde den mere ned, men det afviger ikke fra at jeg på ingen måde kan godtage påstanden om de 1400 hk. måske der er 7-800 hjemme men så er det max

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jun 2011, 12:09 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
prøv lige at kig igen. eller læg den rulning ind du skriver om. den jeg ser er rullet med dynopack. dvs ingen ruller, dvs ikke spænde ned, dvs oliemotorer spændt på hjulnav istedet for hjul, dvs ingen mulighed for spin.
MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jun 2011, 15:41 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
jeg bemærkede ikke andet end de tal de opgiver, fik ikke fokuseret på andet end tal, lyd og tid. og bilen lyder stadig ikke til at være presset på det niveau de påstår. lyden i den jeg har kørt med i er ganske meget mere presset og den laver 400 hk mindre. det hænger bare ikke sammen

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team