Resultater fra Holeby er klar !

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
krikra
Nyt Medlem
Geografisk sted: dk

#11 Indlæg af krikra »

Ja enten skal der vel laves en slags afdækning for regn og sollys..
eller hav den siddende i en slags lukket trailer. Så skal man ikke bakse med at sætte tingene op hver gang. Blot åbne "resultat"-traileren 8)
500hk+ GTIR
11,15@206km/t
Brugeravatar
luske
Mester Medlem

#12 Indlæg af luske »

hvad gjorde man egentlig på holeby før i tiden ?? mener der var sårn nogle (lidt mere primitive end 12m2 skærme) digitaldisplays , men det var måske før racetimings tid ??

MVH Luske
Slavteren
Mester Medlem
Geografisk sted: Maribo
Kontakt:

#13 Indlæg af Slavteren »

de lånte/ lejede hvist nok af dragbike kluben eller hvad man nu skal kalde det. før det havde de faktisk et meget enkelt system som jeg faktisk savner lidt: et rotorblink i hver side af banen, den side der kommer først lyser..
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk
Brugeravatar
luske
Mester Medlem

#14 Indlæg af luske »

aha på den måde Slavter , og din kommentar til nyk.f sygehus er sq også lige i skabet for der er da godtnok nogle cykelsmede imellem . var engang derude og sku have pillet en mejselsplint ud af øjet så jeg fik hældt noget bedøvelse i øjet og ham lægen gik igang med at rode mig i øjet med en nål og der pev jeg sq godtnok for jeg syntes sq ikke det bedøvelse det virkede særligt godt , så siger klovnen sq jamen er det den rigtige bedøvelse og hende sygeplejersken der stod med siger ja det ser da rigtigt nok ud 7 sekunder senere siger hun så :men det skulle da have været smidt ud for et halvt år siden :shock: da var jeg sq så shokeret at jeg helt glemte at skabe mig helt idiot ?? men hun hentede fluks noget nyt og det virkede betydeligt bedre og så fik jeg endelig pillet den lortesplint ud så jeg ku komme hjem

MVH Luske
kajo

Hartvig er du arrangegør af ***banned.dk*** i sindal??

#15 Indlæg af kajo »

Hartvig Er du med i det ***banned.dk***
Kajo
Fra Skagen
Besvar