luske skrev:
hehe wildert , kan regne ud du ikke bruger dem til racervognen . Har aldrig haft de probs du beskriver , diskussionen på opelpowah gik oxo mest på at de blev hårde men det har jeg endnu ikke oplevet
MVH Luske
Nøh - på raceren har jeg indtil nu kørt på OMP Road & Sport, og er nu i gang med at tage livet af et sæt ATE et-eller-andet.
OMP'erne var gode i starten, men de blev lidt trætte derind af. ATE'erne er mere "jævne" i deres slid, men ikke så gode som OMP'erne var i starten.
Men jeg skal have et nyt sæt klodser her over vinteren - bliver formentlig Ferodo vil jeg tro. Med mindre jeg kommer i tanke om det for sent
.
Nu er det noget tid siden jeg har kørt med 'Hansen-klodser, men jeg og et par andre som jeg betragter som rimeligt seriøse, var enige om oplevelsen for nogle år siden. Men da T. Hansen konstant skifter leverandører for at presse pris og kvalitet, så kan det sagtens være at der er andre boller på suppen nu. Det skal jeg ikke kunne sige.
Men da Autobremsen tit og ofte kan matche prisen, eller endda nogle gange være billigere, for f.eks. Roulunds, EBC eller lignende, så må jeg indrømme at jeg ikke gider spilde tiden med T. Hansen-klodserne.
EBC Blacks fik jeg f.eks. til min svigerindes hedengangne ZX 1.4 til billigere end T. Hansen skulle have. De bremser forrygende til prisen - vi nåede dog ikke at teste deres langtidsholdbarhed da en 4x4'er bakkede ind i bilen.
Tidligere har jeg købt Brembo alm. skiver og standard Mintex eller var det Ferodo hos Mekonomen til en Golf GTi 8V (ikke raceren) billigere end det kunne gøres hos Høyer (og jeg får ikke rabat) - så gider jeg igen heller ikke. Det kan være at Høyerne var ok - men jeg er mega Brembo-fan - de har aldrig svigtet mig (kører også med Brembo Sport skiver på GTi'en), og jeg VED at det er kvali - og så til samme pris eller billigere...
Hvis Høyer eller T. Hansen var billige nok, så ville jeg måske overveje det - men lige nu giver det ikke ret meget mening for mig.
Ok, T. Hansen har gode åbningstider - derfor køber jeg tit også andre sære ting hos dem
.