HenrikGM skrev:Meget interessant tanke: T.Hansen er vel et af de mest udskældte firmaer kvalitetsmæssigt, og ALLE kender til dette.
Ja mange bære åbenbart et stort had til dem. Jeg har nu godt nok endnu aldrig selv været uheldig med noget der fra. Men har godt nok heller ikke handlet der så voldsomt, da hovedparten af mine stumper normalt kommer fra FTZ. Men langt det meste jeg har hentet hos fætter H har nu været forsynet med kendte navne uden på kassen.
Så det bliver jo rigtigt spændende nu hvor jeg har læst at de også arbejder på at starte deres egen værkstedskæde, ala Hjulcenteret, Quickput med hjul, udstødning og lignende mindre mekaniske reparationer/service.....for jeg går da ud fra de vil bruge deres eget "skrammel"!
..og yes man skal helst selv vide precis hvad man skal bruge og ikke forvente kompetent hjælp (med undtagelser) hos TH, det er kun "kassedamer" de har ansat. Man skal selv kunne sortere mellem skidt og kanel. Plus at de ikke altid nødvendigvis er billigst med stumperne. Men det kan man lære at leve med, det er lidt ligesom at handle i Netto.
KLYFAX: apropos Cerwin-Vega, så laver de altså stadigt grejer i god kvalitet, men TH fører bare kun deres allerbilligste serie højtalere. Bortset en 15" sub til 7000,- (for en enkelt enhed!)