Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 05 dec 2024, 03:05

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 131 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
det var kristian kragerup der vandt 4x4 klassen, med vist ret stabile tider mener jeg.

rene havde ingen grund til at frygte min, der er jo hurtigere biler i klassen. eks den hvide corolla han selv havde været med til at skrue sammen, men renes gearkasse var efter hans eget udsagn ved at være game over, så han kunne ikke skifte så hurtigt gear som han ville normalt.

jeg fik dog starten, som halede han ind på mig, jeg missede 3eren ganske kort, men hans kobling gled i 3eren sagde han, så det faldt ud til min fordel, men det var et MEGET tæt løb og jeg forventede BESTEMT ikke at ku hive den i land. måske man skulle takke Mads RR for håndspålæggelsen af bilen og måske det var det der lige gav det sidste?

men alt i alt en rigtig fin weekend, dog rigtig ærgeligt at tidstagningsudstyret ikke virkede optimalt. tror faktisk at hvis det havde virket optimalt, så havde pokalen nok ikke stået i min vindueskarm nu...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
mener i at det er med stor tvivl at i har modtaget de pokaler?
DHB er ikke navnet værdigt efter min mening.

men med de tider jeg kan se på pop siden så er det fine tider alle deltagere har fået iår og jeg retter ikke kritik til kørene. men til folkene bag DHB.. det er sørgeligt at de ikke kan lave et godt arrangement. især når man ser indgangs prisen.

men tillykke med sejren lasse.

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: sydjylland
Hartvig skrev:
Måske PKJ, Holeby folkene, Streetracing.dk og alle de andre græsrodsforeninger skulle slå sig samme og arrangerer DHB v. 2.0 som et rent racearrangement, for jeg kan da se at der er biler nok der vil deltage.

Budgettet for at lave et publikumsarrangement vil nok ligge i niveauet ca. kr. 100.000 (Randers 1 som var et publikumsarrangement havde et budget på kr. 65.000) men hvis man dropper alt fest og balladen og bare kører tror jeg at man sagtens kan trække deltagere og tilskuerer nok til at det kan løbe rundt og måske give et tiltrængt økonomisk tilskud til foreningerne.

Reelt snakker vi jo bare om 1.000 tilskuerer til 100 kr. pr. næse og jeg vil gætte på at hvis det bare er rent DHB v. 2.0 kan vi vel trække +5.000 tilskuerer hvis vejret er godt.

Sidst men ikke mindst - kunne foreningerne visse deres evne og vilje til at arbejde sammen for Streetrace sportens skyld, og ikke for at Forlaget Benjamin skal score kassen (det kan vi lige så godt gøre selv).

Hartvig - på vegne af Streetracing.dk

Tror du har ret jeg tror ikke jeg er den eneste der synes der var rigeligt gøjl...-med alle de bannere og stande der var burde det kun være tribunen der kostede lidt...

Jeg er lidt i tvivl ang 4wd klassen... -mener at det var den lille nissan der vandt men det er ikke helt klart for mig

Titel:
Mester Medlem

i klasse 2, vandt jeg ærligt og redeligt over rene, ingen af os tyvstartede så vil da mene at min pokal er vundet, dog blev der efter sigende rød lygtet nogen der ikke bevægede sig og er det rigtigt ku resultatet jo være faldet anderledes ud. i 8 dels finalen kørte jeg mod en vr6 med turbo og en del kræfter. det heat vandt jeg udelukkende på en hurtigere reak tid end ham michael som kørte golfen. i semifinalen kørte jeg igen mod en vr6 med turbo, dog med knap så mange kræfter som den første og den kørte jeg rent fra. så vil da mene jeg har gjort hvad jeg kunne i de løb jeg kørte.

Titel:
Mester Medlem

Hartvig skrev:
Måske PKJ, Holeby folkene, Streetracing.dk og alle de andre græsrodsforeninger skulle slå sig samme og arrangerer DHB v. 2.0 som et rent racearrangement, for jeg kan da se at der er biler nok der vil deltage.

Budgettet for at lave et publikumsarrangement vil nok ligge i niveauet ca. kr. 100.000 (Randers 1 som var et publikumsarrangement havde et budget på kr. 65.000) men hvis man dropper alt fest og balladen og bare kører tror jeg at man sagtens kan trække deltagere og tilskuerer nok til at det kan løbe rundt og måske give et tiltrængt økonomisk tilskud til foreningerne.

Reelt snakker vi jo bare om 1.000 tilskuerer til 100 kr. pr. næse og jeg vil gætte på at hvis det bare er rent DHB v. 2.0 kan vi vel trække +5.000 tilskuerer hvis vejret er godt.

Sidst men ikke mindst - kunne foreningerne visse deres evne og vilje til at arbejde sammen for Streetrace sportens skyld, og ikke for at Forlaget Benjamin skal score kassen (det kan vi lige så godt gøre selv).

Hartvig - på vegne af Streetracing.dk

Enig...

Jeg er dog ikke sikker på at det kan gøres for 100k. Hvad koster leje af banen og godkendelsen (Køb af støjkvote til pumblikms race med to biler startende ved siden af hinanden)?

I så fald skulle arangementet ligge senere på året og man skulle så f.eks. mindst have deltaget i et løb i løbet af sommeren. De f.eks. 20 bedste tider i landet i de respektive klasser skulle så inviteres til DHB v2.0 - Ja... Det ville selvfølgelig rejse andre problematikker, men et eller andet i den stil måske...

V/h Chr

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Ja jeg kan kun sige at jeg er enig med de fleste herinde. Det arrangement var en katastrofe af format. Hvis det var mig der havde fået det røde lys uden at have bevæget mig ( pre-stage og stage var stadig tændt), og ikke havde fået lov til at køre om, så var jeg blevet stjernetosset. Og at det så skete 2 gange i træk i 8. dels finalerne er helt utilgiveligt.

PS. Lasse, jeg sagde jo til dig at du ville vinde :-) Og det var også helt fortjent, med det klippe stabile kørsel(altså når du havde benzin nok i tanken .... he he).

Mads RR

Titel:
Mester Medlem

det var unfair at nævne det, det er så pinligt, så tyst med det!!!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
uno skrev:
Tror du har ret jeg tror ikke jeg er den eneste der synes der var rigeligt gøjl...-med alle de bannere og stande der var burde det kun være tribunen der kostede lidt...

Jeg er lidt i tvivl ang 4wd klassen... -mener at det var den lille nissan der vandt men det er ikke helt klart for mig

Den lille nissan er en sunny GTi-R med omkring 300+hk (han ved det ikke selv, da han selv har mappet den) og er ejeret af en Kristian.

Hva Lasse, køre den ikke så godt på tom tank?

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Mester Medlem

ok nu hvor mads den prut nu absolut skulle nævne det så kørte jeg til start med for lidt benzin på da jeg havde monteret mine slicks, hvilket resulterede i at den gik tør i 2eren og det gav et ordentligt ryk i bilen. tiden blev til en 14.0 med ca 170 i udgangshastighed, hvad var det nu du lavede mads?

kan lige undskylde mig med at jeg ikke har en benzinmåler i bilen...

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Tusind tillykke md pokalen Lasse :D :D !!
Og tak for underholdningen til vores hyggelige grillaften. :lol:
Tænkte nok, at jeg alligevel skulle være blevet lidt endnu, men en underlig blanding af grus i øjnene, mærkelig kropsduft og udspilet mave overtalte mig til at vende næsen nordpå....

Yugo Turbo skrev:
det var unfair at nævne det, det er så pinligt, så tyst med det!!!

Hvad var unfair at nævne?? :P

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 131 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Næste

Alle tider er UTC + 1 time