DHKB, tak for en alt for fed dag

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

DHKB, tak for en alt for fed dag

#1 Indlæg af Yugo Turbo »

lækker dag idag på vandel og fantastisk arrangement. kørte vel mindst 10 x 402 meter ræs mod op til flere ret spændende biler.

venlig hilsen Lasse
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#2 Indlæg af duckstar »

..og jeg er på vej ned i klinikken (arbejder hos en høreapperatproducent) for at få målt høretab på højre øre. Stod 10 meter bag din Uno da du liiiige skulle varme dæk op... båååååååpp hvæææææææææææææææsss BANG BANG

;)
Vh. Anders
Mads B (dk)
Mester Medlem
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

#3 Indlæg af Mads B (dk) »

Så jeg kan næsten regne ud at den er blå..... der var sgu godt nok noget power i den :D
Billede
Brugeravatar
Wankel
Mester Medlem
Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Kontakt:

#4 Indlæg af Wankel »

Billeder :?:
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#5 Indlæg af mh »

duckstardeluxe skrev:..og jeg er på vej ned i klinikken (arbejder hos en høreapperatproducent) for at få målt høretab på højre øre. Stod 10 meter bag din Uno da du liiiige skulle varme dæk op... båååååååpp hvæææææææææææææææsss BANG BANG

;)

HAHA!!!!

Billede
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Turbo mus
Junior Medlem
Geografisk sted: Haderslev

#6 Indlæg af Turbo mus »

Ja hatten af for den uno den er fandme voldsom. godt skruet sammen.
Mercedes 190E 2.0 med efter monteret turbo.
190.8hk 294Nm med 0.6 bar. http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=37246
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#7 Indlæg af mh »

og TAK til transitfar for at give husly+morgenmad ved ankomst så sent så selv de fleste små-ure var lagt i seng :wink: :wink:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Jesper H
Senior Medlem
Geografisk sted: Sønderjylland

#8 Indlæg af Jesper H »

Nogen der ved om tiderne bliver lagt op et sted?
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#9 Indlæg af HenrikGM »

tinasmartin skrev:
duckstardeluxe skrev:..og jeg er på vej ned i klinikken (arbejder hos en høreapperatproducent) for at få målt høretab på højre øre. Stod 10 meter bag din Uno da du liiiige skulle varme dæk op... båååååååpp hvæææææææææææææææsss BANG BANG

;)

HAHA!!!!

Billede

Velfortjent pokal, efter noget godt race.

Det sjoveste var nu at se YugoTurbo springe rundt om bilen som en anden kakkerlak i ren glædesrus over at have skærmet en skyline, men ok, hvem ville ikke også være rimeligt glad :shock:

Fin og hurtig bil, men mærkeligt AFR i tomgang....

Også tak til PKJ for et skidegodt arrangement. Bliv ved med det.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#10 Indlæg af duckstar »

AFR i tomgangen undrede jeg mig også over. Lasse, kan du komme med en forklaring om hvorfor AFR på 9 var hvad man kunne aflæse?...
Vh. Anders
Besvar