Vil du dermed mene at vi skal tilføje en af flg: to sætninger for enden af hver regel:
1:Håndhæves i praksis.
2:Håndhæves ikke i praksis.
Lad os se hvad det vil medføre:
Bilen skal være indregistreret(Håndhæves)
Der skal forevises registreringsattest og bilen skal være på plader(håndhæves ikke)
Der skal køres på gadebensin(håndhæves ikke)
Der skal køres på DOT dæk(håndhæves)
Støjniveauet må max være xxx dB(håndhæves ikke)
Hvor mange af de regler er så fyld, og hvor mange er reelt noget værd, ISÆR ud fra et konkurrencesynspunkt?
Dette er drønkonkurrenceforvridende, fordi man kunne jo fristes til at formode at reglerne jo var lavet for at skulle overholdes, men man kan godt se hvor det bærer henad når man i sin gulplade golf 1,8CL på 95oktan og NANKANG dæk er linet op ved siden af en P100 på nitromethan og MickeyThompson dæk, som kører i samme klasse.....
Det er ret så ødelæggende for konkurrencen, og på sigt dræbende for sporten.
Alternativet er at vi alle tager udgangspunkt i at ingen af reglerne rent faktisk overholdes, og bygger bilerne derefter. Det er så et spørgsmål om held om man bliver knaldet,udelukket,klaget over eller vinder.
Det kan da for pokker ikke være meningen
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!