Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 nov 2024, 19:37

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gun City
Som overskriften siger, hvad er der blevet af alle de dejlige brugere herinde, som tidligere var del af et blomstrende forum?
Er de, ligesom undertegnet, blevet "gamle", fået villa, vovse og (kineser-)Volvo ( :rock: ), og et dumt arbejde der tager al fritiden, og derfor har valgt helt at forlade scenen, eller har man nu blot nok i egne projekter, eller måske rykket til andre (nymodens) platforme?
Spørger blot fordi jeg er nysgerrig, og savner de mange, ofte, gode indlæg og diskussioner der var her på siden tidligere :)
Er der kommet et nyt sted, hvor ligesindede samles?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
Den er blevet svær. Vil tro de fleste er blevet lige så gamle som vi andre. Så familien kalder.

Lowbudget tuning er blevet til en obd tuning af dieseltraktoren. Og de ombyggede motorcykel spjældhuse er blevet til en 100000kr mountainbike.

Jeg var ellers godt igang i 2020 med at skifte ecu på min gamle sierra cosworth. Som nu er sat på standby pga noget udbygning på huset. Der skal bare nogle timer og penge til, som hurtigt bliver flyttet over til andre ting.

Det næste er så, de førhen sjove biler vi tunede på, er blevet classic biler eller måske veteran. Så skal de jo pludselig være OE, og værdien er pludselig størst jo mere orginal den er.

Det hele er også blevet mere ulovligt, man høre jo aldrig en bil eller motorcykel der køres helt ud, og den store udstødning er der heller ikke.

Facebook har ødelagt rigtig meget, med en platform der er total uegnet til at være et fora.

Så ja, det er blevet lidt tungt. Dog arrangeres der da flere private garage træf, som så ikke rigtig har været mulig de sidste 2 år.

Sendt fra min VTR-L29 med Tapatalk

Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Jeg får ganske simpelt ikke lavet noget på mit projekt, det er en kombination af mangel på tid, penge og lyst. Det sidste fordi jeg ganske simpelt ikke gider rende alene og skrue, det keder mig.

Og så tror jeg desværre bare tiden er løbet fra fora som dette, al trafikken er på Facebook :-(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time