Købes: dyser 0280155712 sidder på opel vectra 2,5 V6

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
fordtosserne
Medlem
Indlæg: 187
Tilmeldt: 27 okt 2005, 17:40

Købes: dyser 0280155712 sidder på opel vectra 2,5 V6

#1 Indlæg af fordtosserne »

skal være i god stand og virke 100%. det har os intresse hvis der er nogen der ved hvor de kan købes ny.

Billede
Billede
Bufas
Senior Medlem
Indlæg: 332
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

#2 Indlæg af Bufas »

Opel og Bosch ville være et bud.
Brugeravatar
fordtosserne
Medlem
Indlæg: 187
Tilmeldt: 27 okt 2005, 17:40

#3 Indlæg af fordtosserne »

Bufas skrev:Opel og Bosch ville være et bud.
det er mest brugt dyser jeg søger. skal bruge dem til et projekt
Carsten
Medlem
Indlæg: 245
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

#4 Indlæg af Carsten »

SKALL det være lige netop de dyser der, eller må det godt være nogle der tilsvarer.. skal det være 6 stk du skal bruge eller kun 4?..

For jeg har et sæt LET dyser, 4 stk, de gir 330ccm ved 3 bars tryk. Og de er også højohms.
Carsten
Medlem
Indlæg: 245
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

#5 Indlæg af Carsten »

Og ellers har jeg 8 stk 214ccm v 2.5 bar, de gir 270ccm ved 4 bar, nok til 300HK hvis du kun skal bruge de 6 af dem.
Brugeravatar
fordtosserne
Medlem
Indlæg: 187
Tilmeldt: 27 okt 2005, 17:40

#6 Indlæg af fordtosserne »

Carsten skrev:Og ellers har jeg 8 stk 214ccm v 2.5 bar, de gir 270ccm ved 4 bar, nok til 300HK hvis du kun skal bruge de 6 af dem.


hej carsten

skal bruge 6 stk men der skal være dem 2,5 eren
Carsten
Medlem
Indlæg: 245
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

#7 Indlæg af Carsten »

Jamen ved du hvad, de data på den dyse du snakker om er 214ccm ved 2.5 bar.
Og det er lige præcis samme mængde som dem jeg har leverer. ;-) Så de burde da være lige så gode til jobbet, som dem fra 2.5 V6'eren.

men det er måske pga størrelsen af selve dysen, det SKAL være dem fra 2.5 V6?
Brugeravatar
fordtosserne
Medlem
Indlæg: 187
Tilmeldt: 27 okt 2005, 17:40

#8 Indlæg af fordtosserne »

Carsten skrev:Jamen ved du hvad, de data på den dyse du snakker om er 214ccm ved 2.5 bar.
Og det er lige præcis samme mængde som dem jeg har leverer. ;-) Så de burde da være lige så gode til jobbet, som dem fra 2.5 V6'eren.

men det er måske pga størrelsen af selve dysen, det SKAL være dem fra 2.5 V6?


det er skal bruges i en ford motor og vectra 2,5 v6 dyser har den samme længde som orginale. ved du om dem du har har samme længde som v6 dyserne

vectra dysen lever 213ccm ved 3 bar
Carsten
Medlem
Indlæg: 245
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

#9 Indlæg af Carsten »

Jeg er 99,9% sikker på at alle Opeler i de årgange kører med samme længde på dyserne. Så jeg vil vove at påstå at de passer i længden, det eneste der er forskel, er at de dyser du har linket til er "slanke" i designet, der er de dyser jeg har lidt mere buttede i det rundt omkring midten af dysen. Men stikket er 100% ens, og det samme gælder de tilslutninger der er til dysebro og manifold.
møffe
Mester Medlem
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#10 Indlæg af møffe »

er de std ikke på 192ml som på en dohc? for så er det da bare at hæve benz trykket en smule.

er det samme tur du er igennem som RemkoGT fra holland?
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Besvar