Skriv hvis interesseret i køb eller bytte.
S: 17" alu.
Redaktør: Moderatorer
-
mig igen
S: 17" alu.
EMS fælge med Falken dæk 205/40 sælges eller byttes til 16" med 205/40 eller 215/40 dæk.
-
s@g
Re: S: 17" alu.
Hvad er X-mål og ET? Evt billed. Jeg har nogle 16" 4*108 ET 40 med 215/40 Dunlop fra sidst år.
-
mig igen
4*108 er nøjagtigt det samme som mine
nu er jeg ikke lige en einstein til det med fælge og så´en, så jeg vil lige spørge hvordan jeg finder ud af X-mål og ET. Er X-mål ikke de der 4*108?
Jeg har et billede et eller andet sted på en af PC´erne, når jeg har fundet det smidder jeg det ind her
Jeg har et billede et eller andet sted på en af PC´erne, når jeg har fundet det smidder jeg det ind her
-
mig igen
En lille opdatering, fælgende hedder ikke EMS men CMS, sory my bad....:.-(
-
mig igen
- LasseW
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Brøndby Strand
- Kontakt:
Hvad skal de koste og hvor holder de til ?
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
-
s@g
Her er billedet så. De er i fint stand og med Ford RS-logo i nav. Jeg er interesseret i en byttehandel. Kontakt mig her gennem siden eller på tlf. 21263321. Bor i Nyborg.
Att. Jesper. Har du noget at bytte med. Jeg svarede på dette indlæg, da "mig igen" foreslog en byttehandel med et sæt 17" for et sæt 16".
M.v.h. Steen
Att. Jesper. Har du noget at bytte med. Jeg svarede på dette indlæg, da "mig igen" foreslog en byttehandel med et sæt 17" for et sæt 16".
M.v.h. Steen
- Vedhæftede filer
-
[Filtypen bmp er deaktiveret og kan ikke længere vises.]
-
mig igen
Til LasseW: Jeg går ud fra du mener hastighed når du spørger om hvad de kan holde til. Ved ikke helt præcist men det er et stykke over de 200 ved jeg da
Men hvis du mener hvor i verdenen de holder til, kan jeg svarer at det er i udkanten af Jyderup. Hvad angår pris kan du jo starte med at give et bud(et seriøst et selvfølgelig
)
Til s@g: Det er ikke umuligt vi kan finde ud af noget.....
Men hvis du mener hvor i verdenen de holder til, kan jeg svarer at det er i udkanten af Jyderup. Hvad angår pris kan du jo starte med at give et bud(et seriøst et selvfølgelig
Til s@g: Det er ikke umuligt vi kan finde ud af noget.....