S. toyota previa 3 personers 27måneder til syn SOLGT
Redaktør: Moderatorer
-
T16TØZEN
- Junior Medlem
S. toyota previa 3 personers 27måneder til syn SOLGT
bilen er nysynet i dag. har lidt kosmetiske fejl bilen befinder sig nær viborg kan kontaktes på 35142023 hemmeloigt nummer besvares ikke
Senest rettet af T16TØZEN 10 apr 2010, 23:24, rettet i alt 1 gang.
alias. DOC405,s kone
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Re: S. toyota previa 3 personers 27måneder til syn
T16TØZEN skrev:bilen er nysynet i dag. har lidt kosmetiske fejl bilen befinder sig nær viborg kan kontaktes på 35142023 hemmeloigt nummer besvares ikke
Du mener ikke der var en mere relevant gruppe til dine salgsannoncer?
.
- needspeed
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Ribe
Re: S. toyota previa 3 personers 27måneder til syn
John Sahl skrev:T16TØZEN skrev:bilen er nysynet i dag. har lidt kosmetiske fejl bilen befinder sig nær viborg kan kontaktes på 35142023 hemmeloigt nummer besvares ikke
Du mener ikke der var en mere relevant gruppe til dine salgsannoncer?
.
He he tænkte samme tanke
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
Da det ikke virker uden..
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
audi 80 1,8 turbo
- Medlem
- Geografisk sted: østjylland
Yugo Turbo skrev:nu vi er igang, så kan der vel MAX være 24 måneder til næste syn, medmindre man bevidst overskrider tiden...
sidst min bil blev synet var der 30 mdr til næste syn på nær af nogen få dage.... du må syne bilen 6 mdr før den dag den skal synes efter papirene... altså kan man opnå 30 mdr til næste syn
Tommy
første gear er for biler uden moment
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
audi 80 1,8 turbo skrev:Yugo Turbo skrev:nu vi er igang, så kan der vel MAX være 24 måneder til næste syn, medmindre man bevidst overskrider tiden...
sidst min bil blev synet var der 30 mdr til næste syn på nær af nogen få dage.... du må syne bilen 6 mdr før den dag den skal synes efter papirene... altså kan man opnå 30 mdr til næste syn
Tommy
Det nemlig korrekt.
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
- BANDIT
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
klyfax skrev:audi 80 1,8 turbo skrev:Yugo Turbo skrev:nu vi er igang, så kan der vel MAX være 24 måneder til næste syn, medmindre man bevidst overskrider tiden...
Tommy
Det nemlig korrekt.
Jeg troede at en bil blev kaldt ind efter første registeringsdato , så at hvis man synede en bil med 1 år til syn ville den stadig blive indkaldt efter et år
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
BANDIT skrev:klyfax skrev:audi 80 1,8 turbo skrev:Yugo Turbo skrev:nu vi er igang, så kan der vel MAX være 24 måneder til næste syn, medmindre man bevidst overskrider tiden...
Tommy
Det nemlig korrekt.
Jeg troede at en bil blev kaldt ind efter første registeringsdato , så at hvis man synede en bil med 1 år til syn ville den stadig blive indkaldt efter et år
Det gør den også, medmindre du har været nede på motorkontoret og sige anderledes. Koster dog det samme som et sæt plader at ændre datoen for indkaldelse.
Ja hvis du syner en bil der har 1 år til syn, skal den til syn 1 år efter. Men syner du den når der kun er 6 mdr. til syn, så skal den først til syn om 30 måneder, datoen bliver nemlig ikke ændret.
Mange bilforhandler bruger dette trick, og kalder bilen nysynet i 1 år. Loven siger du maks må kalde den nysynet i 9 mdr efter dens fastsatte synsdato...
MVH
Magnusssen
Magnusssen