Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 09 jan 2025, 14:54

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Senior Medlem

Geografisk sted: dk
jeg ved hvor der står en volvo 242 turbo har absolut ingen info om den udover at den spinner som en løve ...

tror den kan erhverves billigt da der skal ryddes ud i garagen...

skal siges at selve bilen blev sat der pga rust så skrog er nok ikk mint condition men motoren går altså godt... det er en blød hat og cigar bil

nogen der såen seriøst er int i at jeg forsker lidt i det.. gidder ikke sætte helvede i brand for noget useriøst

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Junior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
smid mig lige en mail med en ca pris eller fang mig på msn pk240979@hotmail.com

VH Peter
WWW.RallyParts.dk

Moderator

vognbjerg skrev:
jeg ved hvor der står en volvo 242 turbo har absolut ingen info om den udover at den spinner som en løve ...

tror den kan erhverves billigt da der skal ryddes ud i garagen...

skal siges at selve bilen blev sat der pga rust så skrog er nok ikk mint condition men motoren går altså godt... det er en blød hat og cigar bil

nogen der såen seriøst er int i at jeg forsker lidt i det.. gidder ikke sætte helvede i brand for noget useriøst

Hvis den er original 242turbo, så er jeg interesseret. Hvilken årgang og km stand?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Senior Medlem

det er en org turbo og der er nye bremser og udstødning som blev mont for 1 års tid siden da den røg i lade..

den kan sagtens køre og alt virker.. men den blev vist sat på lager til senere projekt pga noget rust kan lige fange mere info senere på ugen...

har lige hentet en anden bil der og han snakked om at den skulle koste omkring 5k så regn med en 4k han er lidt sej at stikke i.. hehe

Titel:
Moderator

vognbjerg skrev:
det er en org turbo og der er nye bremser og udstødning som blev mont for 1 års tid siden da den røg i lade..

den kan sagtens køre og alt virker.. men den blev vist sat på lager til senere projekt pga noget rust kan lige fange mere info senere på ugen...

har lige hentet en anden bil der og han snakked om at den skulle koste omkring 5k så regn med en 4k han er lidt sej at stikke i.. hehe

Hvordan kontakter man manden?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Senior Medlem

du kan bare skrive her.... det blir mig du skal handle med

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time