Hej Folkens
Jeg ligger inde med en Opel GT fra 1971, som jeg nu desværre er nød til at sælge da jeg ikke har så god tid til den længere.
Alt mekanisk (motor, gearkasse, bremser osv.) er ny-renoverede.
Blandt andet er motoren er blevet gået helt igennem og hele bremse systemet skiftet ud.
Det eneste minus ved bilen er at den rent kosmetisk trænger til en lille hånd med interiøret som er slidt og lakken som har en smule bobler enkelte steder. (ellers ingen seriøs rust, da dette også er blevet gennemgået)
Bilen står ikke som original, idet den har skørter og spoiler på.
Den er desuden synes, dog er der ikke betalt afgift af den. (afgiften ligger mellem 8.000 og 10.000 ifølge told & skat)
Pris at gå ud fra: 42.000kr - Men er til at handle med
Hvis den kunne have interesse så send mig en PM eller svar i denne tråd så vender jeg hurtigst muligt tilbage til dig.
Af diverse stumper jeg ikke bruger er der Korte Irmscher manifold til dobbelt weber karburatorer, 2 stk weber karburatorer (mener det er "40 DCOE" de hedder men kan finde ud af det hvis det er noget nogle mangler), en enkelt weber karburator (som passer i stedet for den originale solex en WEBER 32/36 med manual choker) og originalt udstødnings- og indsugningsmanifold til opel 1,9S
Hvis nogle af disse sager kunne have interesse så skriv en PM eller her i tråden så vender jeg hurtigst muligt tilbage
-Morten R