JohnnyBravo skrev:
Det er det nemlig. Bare med den korte kabine...
Kørte hele vejen fra Kbh. til Slagelse for at kigge på den idag. -For at få at vide at den var solgt... Var bare ikke lige blevet slettet fra nettet.

Det er f..... irriterende når de ikke sletter bilerne så man kører forgæves
NB !!! Nu skal det hertil siges at mine erfaringer med denne type bil kommer fra en 97`er Tahoe men bilen er den samme.
Men er det en Diesel med eller uden turbo eller en benzinbil du leder efter ?.
Hvis det er en diesel så vil jeg anbefale en 6.5L TD og ikke en 6.2L.
6.2èren er for det første motorsvag i forhold til 6.5èren også har 6.2eren en brist i gearkassen, de står ret og slet af.
Den Tahoen vi havde var en 6.5TD men den kostede knapper at holde på vejen.(tror det var en mandagsbil)
Da vi købte den var der helt ny motor i da den forrige ejer havde kørt den tom for olie
Bilens km da vi købte den : 170000.
På 3 år fik vi lavet følgende:
Gearkasse renoveret 2 gange
Mellemkassen + kardan 3 gange
Ny dieselpumpe 1 gang.
Alle kardankryds 1 gang om året.
Sikringsboksen byttet 1 gang.(der gik ild i den)
Elektronisk brændstofstilførsels boks. skiftet 2 gange (er ikke lige sikker på hvad den hedder)
Ovenpå selve motoren sidder der et alupyntedæksel hvor der står et eller andet med turbo på, under det dæksel havde de plaseret en eller anden elektronisk brændstofstilførsels boks som smeltede pga. varmen fra motoren som naturligtvis fik bilen til at gå ud.
Jeg pillede det dæksel af og havde aldrig problemet mere.
Denne bilen blev altså også brugt til det den er lavet til.
Det var en firmabil/jagtbil den var minimum i hårdt terræn 1 gang om ugen.
Håber det kan bruges til noget
