Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 18:32

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: forsikring
er der nogen der har et godt forslag til hvor man kan forsikrere en
chevrolet astro van 1991 4,3l v6 det skal kun værer ansvar... til nogen bilige penge

dem jeg har haft ringet til er lidt dyrer 17700kr for ansvar

jeg er 20år

vh jesper svalø:-)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

ingen forslag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:.-( :.-(

Junior Medlem

20 år og amerikanerbil... det skal da være dyrt, specielt hvis du har et belastende postnr.

Jeg har ingen ideer

så må jeg jo bare op med den store tegnebog

nogen forslag til forsikring selskab

Da jeg havde min Opel Senator 3.0 som 21 årig kostede den 9.500 i ansvar og det er en bil fra '83. :-( :-( :-(

Mvh. Bay

hejsa.. prøv et selskab der hedder hf forsikring det ligger i skiby... der har jeg lige fået en 320i forsikret for 10000 om året hvor andre ville have både 20000 og 30000....

mvh

thomas

Slå op i telefonbogen og ring til selskaberne fra en ende af! Da jeg gjorde fik jeg priser fra 18.000 til 8.000, så det kan helt klart betale sig at bruge et par timer ved telefonen.;-)

RWE

Hej

man kan da bare køre uden forsikring og så håbe på at hvis man kommer i et uheld at det så er modpartens skyld.

Hvorfor betale så mange penge til et forsikringsselskab når de alligevel vil prøve at finder nogle huller for at slippe for at betale erstatning.

Indæg ændret (03-23-03 07:50)

Øhhhh daaaaah! :-|
Ansvarsforsikring er lovpligtig! Du kan fx. ikke få indregistreret en bil uden du tegner forsikring.

Jeg må grine af dig "hans30" :-D :-)) :-D :-)) :-D :-| :-D :-))

Mvh. Bay

God ide, at ringe rundt, og tag så at handel med de forskellige selskaber, husk på at mange firmaer, fagforeninger osv. har aftaler med forskellige forsikringer om rabatter, så hør dem af hvem der får rabat hos dem... Det er lovpligtigt at oplyse det ved forspørgsel... ellers handlede jeg selv for nogle år siden min forsikring på denne måde... Jeg ringede til den forsikring hvor jeg også havde min indbo forsikring, fik den absolut laveste pris de kunne tilbyde... Fandt telefon bogen og hørte mange andre forsikringer af... et sted fik jeg tilbudt 2 års ancenitet og 10 % rabat, og de var billigst... Herefter ringede jeg igen til mit eget forsikrings selskab, og fortalte at jeg blev nød til at opsige mine forsikringer hos dem, idet jeg kunne få 3 års ancenitet og 15 % rabat på alle mine forsikringer hos dem... der gik ca. 20 sekunder før mægleren fortalte at de da gerne ville holde på deres kunder, så hos hvis jeg blev hos dem kunne de tilbyde 3 års ancenitet og 10 % rabat... Så var det pludselig det billigste...

Husk på at en forsikring er en vare som alle andre, så handel dem ned i kælderen, det koster ingen ting.... Held og lykke.

M.v.h.
Koolberg

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time