Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:23

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
hej. jeg har en kammerat som har monteret en kompressor motor fra japan i sin 90ér corolla. han kar sp lige været til syn. men dumpede p.g.a manglende dokumentation om emession. han havde ellers en udskrift med fra rullefelt hvor det viser at den ikke har for mange HK. og han havde en uskrift fra en co måling hvor co var ok. hvor får man dokumentation om disse emissioner?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Heyson
Det kan ikke lade sig gøre den motoren ikke er godtkendt i EU, selv Toyota Danmark har ikke papir til den. Kører også selv med den motor..
Jeg skal også til syn med den her inden så længe, så må vi se. Har hørt flere eksembler på at de er gået igennem syn. Men er kun tilfældigt..
Hvor er den blevet synet henne?

Titel:
det var i juelsminde. men jeg synes da jeg har hørt om at der er nogen der har synet den med den motor i. men det kan jo være jeg har hørt forkert. men ellers må han jo montere den originale motor igen.

Titel:
Det kan godt være folk har den synet, men det står nok ikke på papiret at den har kompressor på, kunne ellers være lækkert :)
a der er ikke andet for at smide den gamle i hvis det ikke godtager den..

Titel:
nej det er jo det. synsmanden kommenterede ikke engang at der var kompressor på. underligt nok. og på reg. attesten står den kun som en 1,6. selvom det er en GTI-16.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time