Og hvis jeg skal gøre det hvad skal man tage højde for.
hjælp til sænking af ford sierra
Redaktør: Moderatorer
- t.ebenau
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: amager-sundby
- Kontakt:
hjælp til sænking af ford sierra
hej hvem kan fortælle mig fordele og ulemper ved sænking af min ford sierra, min mekaniker siger at det er en dårlig ide for der kun ulemper ved det.
den eneste fordel er at det ser godt ud......
-
MC
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Kontakt:
-
AV
-
møffe
- t.ebenau
- Nyt Medlem
- Kontakt:
-
Martin R
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Jylland
- Kontakt:
Hej
Prøv at læse her: http://powerpage.gjelsoe.dk/viewtopic.php?t=2890&highlight=weitec.
Fordelene overstiger ulemperne, det der kan være problemet er bagakselen der får for meget negativ camper med tiden, men det er som sådan ikke sænkningens skyld, men opbygningen af bilen..
PT findes der ingen måde at oprette den negative camper, man må leve med øget dækslid på baghjulene..
Men vil klart overveje udskiftning af både dæmpere og fjedre, tror den 35mm sænkning der nævnes er kun med fjedre, og merprisen for et komplet sæt fra weitec er rimelig..
Hilsen Martin R
Prøv at læse her: http://powerpage.gjelsoe.dk/viewtopic.php?t=2890&highlight=weitec.
Fordelene overstiger ulemperne, det der kan være problemet er bagakselen der får for meget negativ camper med tiden, men det er som sådan ikke sænkningens skyld, men opbygningen af bilen..
PT findes der ingen måde at oprette den negative camper, man må leve med øget dækslid på baghjulene..
Men vil klart overveje udskiftning af både dæmpere og fjedre, tror den 35mm sænkning der nævnes er kun med fjedre, og merprisen for et komplet sæt fra weitec er rimelig..
Hilsen Martin R
- t.ebenau
- Nyt Medlem
- Kontakt:
-
AV
-
Thomas.