Hej Henrik jeg købte i tidernes morgen et lækkert manometer af dig nu er tiden kommet til at det skal i bilen! Men jeg har prøvet VVS, Carl F og dvs andre hardware forretninger men ingen fittings . Jeg mangler jo tilslutning til manometeret så jeg kan sætte noget slange på!
Håber du/ andre kan hjælpe mig med forslag til mulige steder der skulle ligge inde med den slags stumper.
Mvh Dan
Fittings til manometer hvor kan det købes? Att Henrik GM
Redaktør: Moderatorer
-
Datsundan
- Junior Medlem
- Geografisk sted: København Amager
- Kontakt:
Fittings til manometer hvor kan det købes? Att Henrik GM
Datsun 280ZX Turbo Targa 83´
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
-
Datsundan
- Junior Medlem
- Kontakt:
Fedt jeg har lige fundet en afdeling af Sanistål i KBH 2 gader væk fra min lejlighed på amager! TAK Henrik!
Forresten har du fundet på en god løsning til lys i/på manometeret ? Jeg tænkte lidt på de kraftige blå lysdioder man kan købe! Men man kan jo ikke sætte dem ind i manometeret vel? Det bliver noget med montage foran glaset også måske noget afskærmning af lyset så man ikke får det i fjæset og kun på manometert..eller?
Man skulle jo gerne kunne trykke til den om natten der hvor der er flest vitaminer i luften
Forresten har du fundet på en god løsning til lys i/på manometeret ? Jeg tænkte lidt på de kraftige blå lysdioder man kan købe! Men man kan jo ikke sætte dem ind i manometeret vel? Det bliver noget med montage foran glaset også måske noget afskærmning af lyset så man ikke får det i fjæset og kun på manometert..eller?
Man skulle jo gerne kunne trykke til den om natten der hvor der er flest vitaminer i luften
Datsun 280ZX Turbo Targa 83´
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
-
Datsundan
- Junior Medlem
- Kontakt: