Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:50

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: cannonball
nu har jeg gået og funderet i rigtig lang tid over hvad skete der med cannonball løbne hvor man startede nord for aalborg og sluttede et sted i var det i tyskland italien eller frankrig.er der nogle der er friske på at starte en ting, som sådan noget op igen,eller er det en ting vi skal glemme, som alle de andre ting politikerne og deres håndlangere(politiet)har taget fra os.jeg er frisk på at starte 2004 op i en koger for at komme syd på i en fart.alt efter hvad man har råd til.og jeg tror dette er det rigtige sted at starte denne debat.ret mig hvis jeg tager fegl.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Junior Medlem

Geografisk sted: Horsens
Jeg syntes det er en ekstrem dårlig ide. Det er jo ikke ligefrem på den måde at man råber politikerne op.....

Det er nok en bedre ide at slutte op om de lovlige arangementer, og på den måde vise politikerne at vi har brug for nogle steder at være med vores biler.
Mvh Thomas

Titel:
tak,en der tør skrive sin mening, det var skam ikke ment som et opråb til politikerne men mere en ting man skulle stå sammen om at arrengere.dette skal ikke forstås som en ting der skal bruges til at buue mig ud af nettet.men mere som en af mine ider der kommer ud på nettet.bare en lille drøm fra min side :wink: .og man bestemmere vel selv hvor ulovligt man køre.

Titel:
Hej... ja jeg står også over med det nye klippe kort så tror jeg heller ikke der er mange der vil. personligt syntes jeg det er en meget dårlig ide og ville nok også gøre mit for det ikke lykkes at stable det på benene...

Titel:
det ender med at jeg kan sælge dette til gallop som en meningsmåling :lol: ,for de unge mennesker i dk ikke er de stupide fart bøller pressen gerne vil hænge os ud som.dette er ikke ment som en 300km/t fart rekort.men det er jo ting som dette vi bygger vores biler til.og der er bare en ting jeg og mine venner ofte har snakket om kunne lade sig gøre.bare for at få en tur ud af det.på vores egen måde.der er jo fri hastighed i tyskland nogle steder endnu :)

Titel:
Hvis man feks kunne samles ja lovligt .. og så køre fra skaen til KBH og samle folk op efter hånden som de evt vil følge med i "en protest" med lidt støtte af et Tv selvskab, så er der evt en mulighed for at man kunne få en LOVLIG bane på og køre med noget støtte ..
Kunne forestille mig at hvis Gæt 6-8000 unge ældre gamle dukkede op i Kbh i en form for "Vi vil gerne ha en bane hjælp" så tror jeg at folk vil få et andet syn på (sagen ) og så vil vi måske ikke stå fram som fart bøller men som unge der elsker at lege bygge vise deres biler fram og køre om kap på en godkendt bane med alle sikkerhedens midler i brug ... ¨
Ja det kan være det er mig der er en "Dagdrømmer" men har troen på det er det der skal til bare se vore kære nabo lande de kan det der men de har en bane og penge folkne bag sig ...
Hvis det er nødvendigt skal jeg med glæde stå fram med en eller anden form for kontrakt fra komunen at de vil gi et eller andet til støtte det kan sku være alt fra 50m2 asfalt til ild slukkere ...

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Det lyder ikke som en dårlig ide det der med at køre landet rundt for at kunne få lidt opmærksomhed. Men nu er det jo ikke nok med kun en bane, der skal jo flere til, lidt rundt i danmark.

Er der nogen der kan finde ud a hvad der egentlig skal til a midler for at lave en bane. Jeg snakker om opkøb a en grund/stykke jord, asfaltering o.s.v. Eller hvem man skal kysse i røven for at kunne få åbnet en flyveplads en dag i weekenden.

Titel:
Nu skal vi jo heller ikke ta munden for fuld og forlange en bane i hver komune .. en centralt beliggende i DK til at starte med også må vi gå vidre der fra ... men Feks den gamle flyve plads i odense der har været snak om en gang er en go start for der skal der ikke så mange "midler" til for at få den til at fungerere men ja det er et Feks!!!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
ideen er helt i top men jeg ville mene man er nød til at have en bane i hver lansdel for hvis jeg skal krydse floden kommer det altså hurtigt til at koste en mindre formue og det er altså så også hver gang der skal "leges" men helt sikkert det må kunne lade sig køre at råbe nogle op hvis man møder op i samlet flok.......

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Hej ... forstå mig ret vi har lettere ved at sige "Der er en lukket bane der kan bruges " får vi så den op og køre kan de se at det hjælper også kan vi få flere ikk...
Hvis vi stiller os op og siger at vi vil ha 10 baner spredt rundt i landet er jeg bange for at bare vil grine af os ...
Siger ikke at den skal være i odense det var kun et godt Eks ..
Men ved at der er mange ting man også kunne bruge sådan en bane til det behøver ikke kun at være til at få benzinen ud af blodet men der er mange klubber der holder års møder og der kunne den også bruges ...
Men vi er nødtil at stå sammen og evt kaste en 20-50 kr p pr person evt den dag vi samles lad os sige der er 5000 * 40 kr det er 200,000kr og ved at det er ikke alle der vil ligge 40 kr da de sikkert ikke mener det er en go ide men så har vi muligheder hvis vi kan det ..
Jeg ville selv gi 100 kr selvom jeg måske kun kommer på banen en gang om året men bare jeg ved at alle ander er væk fra off vej hvor det er meget farligere at køre og hvor sikkerheden ikk er i orden og alle ander mennesker er i fare osv det er jo derfor at politiet er efter os og ja respekt for dem de ved godt at gi os en lukket vej bane og så forsvinder det fra vejen , men de gør bare hvad de for besked på ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time