Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 18:24

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Konklusion!!
Hej alle sammen i denne debat!!

Vil gerne berolige alle, med at der ikke bliver afholdt nogen som helst løb, af typen cannonball.. I hvert fald ikke af mig. Jeg skrev indlægget for at høre om etiken og moralen af de unge danske motorsports intresserede. Og må indrømme det ser sku da ikke helt slemt ud.

Det handler om konsikvent.. Og 50 KG jo det er da mange penge, men ikke når det gælder menneskeliv og da slet ikke af noget så dumt som et ræs gennem DK.

Jeg ser blot et problem, om det er til ræs i "industrien" eller gennem DK så er det jo menneskeliv der er på højkant begge steder. For der er jo mange uskyldige tilskuer tilstede (unge tilskuer) de kender jo ikke konsikvensen når en "racer" mister kontrollen.(ikke før det er for sent).

Så derfor synes jeg bestemt der skal ligges en masse krudt i at komme ind i de etablerede kredse for motorsport.. lægge den lille pose penge.. og så få skudt den "racer af"...

Håber sku der er nogle der får gjordt noget ved problemet for det er der!!!

Tror jeg vil slutte af med disse kommentare! andre skriv i blot videre???

Venlig hilsen

Etik & Moral

Nogle vil nok mene jeg er en klovn der ikke skal blande mig i jeres "nat race"!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

hejsa gu er det farligt at se på et rece. også de små der afholdes i industrien.
men du kan se sådan her på det. dem der kommer og kigger *vælger selv at kiggee* og derved burdte de vide at det er farligt. *men neej ikke alle tænker på det men de vælger jo selv at gå deres vej.. hvis de ikke bryder sig om det
problemet ved det andet race gennem dk er alle de rigtige yskyldige det kan ricikere at gå ud over..

men alt i alt ville det være bedre med en lukket bane

mvh sonny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time