Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
Mont. Extra benzin pumpe http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=1&t=5324 |
Side 1 af 4 |
Forfatter: | Anders [ 21 sep 2003, 17:23 ] |
Titel: | Mont. Extra benzin pumpe |
jeg skal monter en extra benzin pumpe i morgen fordi dyret ikke får nok benzin ![]() Så ville jeg lige høre om jeg kan tage strøm fra den anden eller skal jeg til at føre en ledning helt oppe fra relæet????? mvh Anders |
Forfatter: | Yugo Turbo [ 21 sep 2003, 19:52 ] |
Titel: | |
hov pas nu på... vil mene at du måske endda skal have et relæ til... det er ikke sikkert at det relæ du har kan klare den strøm der skal til to benzinpumper? du skriver at svinet ikke får benzin nok, mon du har en benzintryks regulator der kan levere mere? for hvis du er heldig kan det være nok. |
Forfatter: | Anders [ 21 sep 2003, 20:24 ] |
Titel: | |
Jeg har en stor benzin tyrksregulator men motoren dør ved 5000omdr. pga. for lidt benzin. Har fået afvide jeg bare skal mont. en extra Det er en kadett 2,0i 16v med turbo |
Forfatter: | Malibu.. [ 21 sep 2003, 20:44 ] |
Titel: | |
Du kan nemt monterer en extra mange insp biler kører med det standart og det er bare at ta strømmen fra den orginale pumpe så kommer den første til at føde og den sidste til at sætte tryk |
Forfatter: | Anders [ 21 sep 2003, 20:50 ] |
Titel: | |
Mange tak det var bare lige det jeg ville vide ![]() |
Forfatter: | Malibu.. [ 21 sep 2003, 20:52 ] |
Titel: | |
Hov lige en ting mere den pumpe lasse har er ganske udemærket hvis det er ... |
Forfatter: | 2fat2fly [ 21 sep 2003, 20:55 ] |
Titel: | |
Sidst jeg gjore det nr brugte jeg + ledningen til den org benzinpumpe til at trække et arbejdsrelæ som så trak de 2 pumper. Den nye strøm ledning + trækker du i en 6# direkte fra batteriet (husk sikring) så er du sikker på at de får strøm nok. Bare ved at skifte til 6# og det andet relæ fik vi den org pumpe til at give 0.5bar mere så en tyk ledning er meget vigtig. Den org kunne give ca 4,5bar men med de 2 i serie kunne den give over 11bar. Ps. der er ikke alle pumper der kan tåle at få tryk ind bagi så hold godt øje med det. vi brugte en fra en Toyota for den første Bosch fra en opel/golf kunne ikke holde tæt. |
Forfatter: | Malibu.. [ 21 sep 2003, 21:26 ] |
Titel: | |
Heyy lyhning Nåå kører bilen nu .. fik du SMT6 eren på plads eller droppede du det ... H.. Ø-boen |
Forfatter: | Anders [ 21 sep 2003, 22:26 ] |
Titel: | |
[quote="lyhning"]Sidst jeg gjore det nr brugte jeg + ledningen til den org benzinpumpe til at trække et arbejdsrelæ som så trak de 2 pumper. Den nye strøm ledning + trækker du i en 6# direkte fra batteriet (husk sikring) så er du sikker på at de får strøm nok. Bare ved at skifte til 6# og det andet relæ fik vi den org pumpe til at give 0.5bar mere så en tyk ledning er meget vigtig. Er ked af det men jeg forstår ikke helt hvad er 6firkant (kunne ikke lige finde firkandt) det er den orginale pumpe fra en kadett gsi jeg vil bruge. |
Forfatter: | McCoy SPC [ 22 sep 2003, 08:13 ] |
Titel: | |
Jeg er ret sikekr på at det er størelsen på ledningen, og at han mener 6 kvadrat. Hvis du siger det der hvor du skal ha ledningen ved de straks hvad du taler om,er jeg helt overbevist om. ![]() |
Side 1 af 4 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |