Forlygter til Sierra 93?

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Frank
Medlem
Geografisk sted: Østjylland

Forlygter til Sierra 93?

#1 Indlæg af Frank »

Hej med jer!
Jeg synes ikke at mine forlygter på Sierraen lyser ret godt! Er det et generelt problem med de originale lygter, eller er det bare mine? :)
Overvejer at købe Morette lygter, men ved ikke om de lyser godt nok? Er der nogen der har erfaringer med dem? :)

Hilsen Frank :) :)
chr.lunde
Senior Medlem
Geografisk sted: Fyn Odense

#2 Indlæg af chr.lunde »

jep kender det godt :(

ta selve glasset af, sider med ca 6 clips
og rens det
det hjælper lidt :wink:

og så køb nogen gode pære +30%

du har rat. de har ikke det bedste lys

men gør du de 2 ting har du et ok lys
mvh chr.lunde
Ford SIERRA TURBO
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#3 Indlæg af mh »

biltema har nogle rigtigt gode pirat pære på bl.a. 90/130 istedet for 55/60 så er der lys i kanonerne min den ene er lige gået :cry: har ellers virket i 3,5år så det må siges at være pengende værd :lol:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
BAI
Junior Medlem
Kontakt:

Re: Forlygter til Sierra 93?

#4 Indlæg af BAI »

Kør ned til ford og køb nogen nye lygteglas de koster ikke mere end 700kr for et sæt , og køb så nogen store pære f.eks 80/110 eller lign.
Brugeravatar
Frank
Medlem

Re: Forlygter til Sierra 93?

#5 Indlæg af Frank »

BAI skrev:Kør ned til ford og køb nogen nye lygteglas de koster ikke mere end 700kr for et sæt , og køb så nogen store pære f.eks 80/110 eller lign.

Takker for forslagene :D
Er der ingen der har erfaringer med Morette lygterne?? :)

Hilsen Frank
Thomas.

#6 Indlæg af Thomas. »

Jo de pærer gir da meget godt lys... Men parabolerner har ikke godt af de kraftigere pærer i længere tid. Parbolerne bliver matte med tiden pgr der bliver meget varmere i lygten...
Mvh Thomas
Brugeravatar
Frank
Medlem

#7 Indlæg af Frank »

Thomas. skrev:Jo de pærer gir da meget godt lys... Men parabolerner har ikke godt af de kraftigere pærer i længere tid. Parbolerne bliver matte med tiden pgr der bliver meget varmere i lygten...
Mvh Thomas

Ja, det kan jeg forestille mig. Så det bliver ikke pærer jeg skifter ud! Måske et par helt nye fra Hella, eller andet godt mærke? :)

Hilsen Frank :) :)
Besvar