Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
montering af benzintrykregulatur http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=1&t=4621 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | Martin_pedersen [ 24 jul 2003, 17:27 ] |
Titel: | montering af benzintrykregulatur |
Jeg har lidt problemer med et indsætte en benzintryk regulator, problemet ligger sådan at jeg ikke kan få gennemgang, men om det er fordi min pumpe ikke kan lave benzintryk nok ved jeg ikke, da jeg ikke har et manometer.. men kan det være det ?? |
Forfatter: | Desen [ 24 jul 2003, 17:39 ] |
Titel: | |
Har du husket at vende den rigtig?? Og på retur siden?? |
Forfatter: | Martin_pedersen [ 24 jul 2003, 22:43 ] |
Titel: | |
Desen skrev: Har du husket at vende den rigtig??
Og på retur siden?? Jeg har prøvet at vende den på begge måder... det er satme irriterende Og der kommer ikke noget benzin retur.. Og det skal der, for returen skal gå ind i det originale sprøjt igen.. Da det kun skal have 1 bar tryk.. |
Forfatter: | Desen [ 24 jul 2003, 23:48 ] |
Titel: | |
Den slange du har brugt den har du taget efter gas spjældet (vakum/tyrk slange) |
Forfatter: | 2fat2fly [ 25 jul 2003, 07:20 ] |
Titel: | |
Hvad for en bil type/motor snakker vi om? Normalt sætter man en benzintryksregulator på returslangen til tanken efter det org sprøjt. |
Forfatter: | Martin_pedersen [ 25 jul 2003, 08:54 ] |
Titel: | |
Det er en seat ibiza 1.6 m. monopoint sprøjt, som jeg er igang med at montere turbo på... Jeg ved godt at man normalt sætter den på retur slangen, men jeg har fået diagrammet over det fra scantune af.. netop fordi jeg ikke skal hæve trykket på det originale og kun over tilskudssytemet |
Forfatter: | Bindegal [ 26 jul 2003, 13:05 ] |
Titel: | |
Den skal sættes på returløbet fra den originale. Jeg kan forestille mig at returløbet fra din nye regulator ikke når op på tilstrækkeligt tryk til at den oriniale vil lukke noget igennem. Netop derfor er rækkefølgen: Pumpe -> orig. reulator -> ekstra regulator. Det er ihvertfald min teori? /Bindegal |
Forfatter: | Martin_pedersen [ 28 jul 2003, 11:24 ] |
Titel: | |
Jeg ved det ikke, men vis jeg sætter den nye regulator på retur løbet af det originale bliver trykket så ikke højere end det skal værer ??? så bliver trykket vel 3 bar over det originale... Men jeg tror også det er fordi at min pumpe ikke kan trykke nok... Jeg må have en fra en golf 16v eller sådan noget... |
Forfatter: | 2fat2fly [ 28 jul 2003, 18:53 ] |
Titel: | |
Du kan sætte en ekstra pumpe paraleld med den org så kan du køre 2 forskellige tryk sidst vi gjore det kostede det ca 150kr for en brugt pumpe der nemt gav 6bar i tryk til en ekstra dyse. Så er du også fri for at ændre på dit org benzinsystem. Ps. lad din org plus ledning til pumpen trække et arbejdsrelæ som så starter begge pumper, gerne brug rimelig tyk ledning. og brug et T stykke på Sugesiden og et på retur efter alle dine tryk regulatore. |
Forfatter: | Martin_pedersen [ 29 jul 2003, 13:33 ] |
Titel: | |
okay, det prøver jeg så.. Jeg takker indtil videre. |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |