Der er noget der har undret mig en del.
Når jeg kører i min GTI'er med jævn fart, så viser ladetryks-manometeret lige omkring 0 bar, men når jeg smider pedalen i bund, så kommer der de ca 0,6 bar ladetryk, allerede fra 2500 rpm, og op efter viser den det..
Det mærkelige er så, jeg hjalp en kammi med at sætte et manometer i en G2 GTD, der er manometeret nærmest omdrejnings-afhængig ?
Dvs. at når man jogger pedalen i bund, viser den ca 0 bar, og jo flere rpm's jo mere stiger manometeret.
Når han kører jævn fart, så viser den feks 0,2 bar hvor min bare viser ca 0 ??
Hvordan opfører sig et manometer sig, feks. på en HDi motor ??
_________________ [size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
|