Hej
har en gammel 2003 Golf IV GTi Turbo, den skulle efter sigende være " chippet "
Bilen er helt standard foruden det PiperCross filter indlæg der er i luft filter kassen.
har så haft en deffekt Luftmasse måler, og køber så en ny hos VW Charlottenlund, denne måler holder i 3dage, så begynder den at skrive at signal spænding er for lav.
Jeg sætter så igen min VCDS på for at teste og se hvad den viser, kan så konstatere at den ingen ting viser næsten
Kontanter så VW igen og fortæller dem tingene som de er, de kan næsten ikke tro deres egne øre, og mener det næsten er umuligt at den skulle være deffekt, dog ender det så med jeg får min luftmasse måler byttet.
dette er ca den 2-2-2014 dette er sket, nu er den så gal igen og står nu igen med en deffekt masse måler
Den siger også signal er for lavt
finder så en gammel brugt uorginal en og montere den, den virker fint og køre som den skal.
Nu kontakter jeg så VW igen og siger den er deffekt, og nu får jeg så avide at jeg ikke kan få den byttet til en ny, men at de så godt vil give mig pengene retur da der stadig er garenti på den, men er det normalt at en Bosch Luftmasse måler fejler ?? og inden for så kort tid ? den har jo kørt i over 4mdr nu ?