Har du læst det
her ?
Hvis ikke jeg har regnet meget galt (jeg brugte eksemplet på Garrett's side der er linket til foroven, her er det en 6.6L der ønsker at opnå ca. den dobbelte effekt .. så lidt hurtig regning ~3.3L ~210 WHP ~30-32Lb/min & et pressure ratio på omkring 1.41 )
Så er det umildbart denne her..
GT4088R (selvom den virker lidt stor og er modstridende hvis man følger tommelfingereglen om at en oem diesel turbo fra en 3L passer til en benzin 1.6L) eller denne
GT3582R der kommer nærmest
Hvis vi prøver at regne med de formler Garrett har i ovenstående link .. og vælger 250whp og 3400rpm
så får jeg det til et luftforbrug på 34,8 ~35Lb/min
Ladetryk på 19,9 psi +3 psi for tab i filter e.t.c. ~22,9 psi (ABS dvs ~8,2psi Relativ ~0,56bar)
og et Pressure-Ratio på 22,9/14,7 ~1,6
Hvis du krydser 35Lb/min og P/R 1.6 så ligger du omkring 75-77% i virkningsgrad på GT4088R'en og der skulle være lidt plads til at hæve effekten ... det ville nok være den jeg ville satse på hvis det skulle være