rensning af bund
Redaktør: Moderatorer
-
helge
rensning af bund
hvordan for man nemmest renset bunden for gammelt tektyl og lign.
den skal renses totalt således at det er muligt at male bunden.
hilsen
Helge
den skal renses totalt således at det er muligt at male bunden.
hilsen
Helge
-
acidstorm
Re: rensning af bund
en blæselampe og en spartel ....... et helvedes arbejde man kun gider en gang
-
LarsV
- Nyt Medlem
- Kontakt:
Hej,
Jeg har været hele møllen igennem... Og glem alt om sandblæsning, du får INTET pava af ved det, derudover får du intet sandblæsefirma til at gøre det da pava'en ødelægger sandet..
Der er kun een vej frem og det er manuelt arbejde, alt efter hvor gammelt og hårdt pava'en er blevet, vil jeg anbefale en trykluftsmejsel. Og derudover en spartel.
Jeg har været hele møllen igennem... Og glem alt om sandblæsning, du får INTET pava af ved det, derudover får du intet sandblæsefirma til at gøre det da pava'en ødelægger sandet..
Der er kun een vej frem og det er manuelt arbejde, alt efter hvor gammelt og hårdt pava'en er blevet, vil jeg anbefale en trykluftsmejsel. Og derudover en spartel.
- needspeed
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Ribe
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Brugte en ganske alm. højtryksrenser så en hård ståle på så røg det af... og så til sandblæseren bagefter
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
-
Wildert
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
Ravnen skrev:Kulsyre blæsning...
Fordi det fryser ik'? Eller?
Amerikanerne der prepper rallybiler bruger flydende kvælstof som sprøjtes på - det fryser skidtet til is, og så er det bare at rende det efter med en hammer. Så springer det af så nemt som ingenting.
Hvis du kan vende bilen helt på hovedet, så er det muligt at komme ret langt med tøris. Det er lidt mere tilgængeligt, men kræver at man har bunden vandret så det kan blive liggende. Det tager nemlig lige 10-15 minutter for at det virker rigtigt godt.
Jeg lavede min bund indvendigt med for 200 kr. tøris - det var så nemt som at klø sig i røven.
Det er næsten uforskammet nemt når man bruger noget der fryser det