zky skrev:
Hvis det er en "ægte" XR3I motor/gearkasse, er gearkassen anderledes, så skal du have trækaksler, forbro, gearskifte, koblingskabel, speedometerkabel, sikringsboks, ledningsnet og motorstyreboks
Ellers passer motoren på din egen gearkasse, så skal du bare skifte ledningsnet, styreboks og sikringsboks
Får godt nok ledningsnettet med men stopper det ikke ved styreboksen? Eller det er måske det hele der skal skiftes.. :S Begynder at lyde lidt besværligt for 140 na hk...
Troede ellers at det passede rimeligt når det er samme karosse og ophængene er med..
Har godt læst det med at gearkassen passer over pånær en bolt men så skal mit cvh svinghjul til at have fjernet vægt og afbalanceres osv..
Ender sgu nok med at det er nemmere at få bestilt den motorstyring og sætte turbo på den gamle cvh istedet..
_________________
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd..
Gammel bil:
Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ -
Gammelt projekttopic..