Er der nogle der kender til dette produkt?

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
JBO
Mester Medlem
Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Kontakt:

Er der nogle der kender til dette produkt?

#1 Indlæg af JBO »

http://www.balutek.com/durafix.html

Det er loddestænger til og lodde alu med, det ser nemt ud og ville værer fint til små reprationer. Så er prisen heler ikke så slem.
Jonas Olsen

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...
Wildert
Mester Medlem
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#2 Indlæg af Wildert »

Har ikke prøvet dem - men er stødt på dem før - den smule jeg har hørt har været ok.
Temperaturen gør selvfølgeligt at det ikke fuldstændigt afløser en svejsning, men det er da noget nemmere at have med at gøre end at skifte tråd i MIG'eren, gas osv.
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
Brugeravatar
fraguzz
Mester Medlem
Geografisk sted: kbh

#3 Indlæg af fraguzz »

det er sku smart :) tror man skulle få fat i nogle og fixe nogle tryk rør :) måske enda en intercooler hehe
Diesel!
Brugeravatar
Staalanden
Mester Medlem
Geografisk sted: Slagelse

#4 Indlæg af Staalanden »

Det ser godt nok smart ud, og hvis det holder hva de lover kan man da nok lave rigtig mange ting med det :)
Nissan Sunny GTI-R

I took an IQ test and the results were negative.
FALFA
Senior Medlem
Geografisk sted: tæt på kbh
Kontakt:

#5 Indlæg af FALFA »

har brugt det det virker rigtigt godt men ved større emner (større end en håndflade) skal du bruge rigtigt meget varme
Helre lave det selv til dobbelt pris, og halvt så godt, end at købe færdigt.
Brugeravatar
JBO
Mester Medlem
Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Kontakt:

#6 Indlæg af JBO »

Det var da godt og høre lidt feedback, så må man heler få bestilt nogle lodde pinde så man har liggende når man skal bruge dem.
Jonas Olsen

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#7 Indlæg af HenrikGM »

FALFA skrev:har brugt det det virker rigtigt godt men ved større emner (større end en håndflade) skal du bruge rigtigt meget varme

Har du prøvet at bruge produktet feks indvendigt i kanalerne på et topstykke for at "ommoddellere det lidt"?

Jeg kunne frygte at der skal så meget varme til at det i praksis ikke er rigtigt godt at have med at gøre på store emner.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Geografisk sted: Sweden

#8 Indlæg af klyfax »

Sådan nogen havde vi en gang til rustfrit. De var skide gode at svejse tryk rør med! Tror faktisk at vi har dem til alu...
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Wildert
Mester Medlem
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#9 Indlæg af Wildert »

Nu har jeg ikke lige taget mig sammen til at kigge instruktionsvideoen endnu - men hvis det er noget som helst i nærheden af f.eks. slaglodning, så ku' man forestille sig at det generelt var godt til ting der skulle være tætte, da det lissom "løber". Svejsninger er jo tit porøse og tager forever at få tætnet 100% (snakker MIG her) - der må sådan en art lodning vel være lidt mere gunstig.
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
uno
Senior Medlem
Geografisk sted: sydjylland

#10 Indlæg af uno »

hvis der er nogen der kommer i tanke om navnet på noget lignende til rustfri så er jeg ret intereseret...-kunne da være rart selv at kunne stå og lave trykrør.
Maskinmester! Nyuddannet! Er meget intereseret hvis nogen kender til et ledigt job!! http://dk.linkedin.com/pub/bent-oksen/48/a55/447
Besvar