min polo går død

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Lars PH
Mester Medlem

min polo går død

#1 Indlæg af Lars PH »

Hej
Min polo fra 84 1,1 død lige pludselig når jeg køre. Den har fået karburator sprit. Tændspole, rotor dæksel, tændrør, tændkadler og tændingsmodul er skiftet. og den vil stadig ikke har også prøvet med et direkt plus kabel til tændspolen det hjalp heller ikke man kan køre ca 10 til 15 km og så dør den.
Er der nogen som har en ide
Mvh Lars
audi 80 1,8 turbo
Medlem
Geografisk sted: østjylland

Re: min polo går død

#2 Indlæg af audi 80 1,8 turbo »

Lars PH skrev:Hej
Min polo fra 84 1,1 død lige pludselig når jeg køre. Den har fået karburator sprit. Tændspole, rotor dæksel, tændrør, tændkadler og tændingsmodul er skiftet. og den vil stadig ikke har også prøvet med et direkt plus kabel til tændspolen det hjalp heller ikke man kan køre ca 10 til 15 km og så dør den.
Er der nogen som har en ide
Mvh Lars

kunne være vakum i tanken. tankdæksel af og prøve at køre en tur eller køre til den går i stå og så om og løsne tankdæksel og høre om den suger luft lige når du løsner dæksel.
første gear er for biler uden moment
martin306xsi
Mester Medlem
Geografisk sted: Roskilde

#3 Indlæg af martin306xsi »

Hall giver der ikke giver signal fra sig. Mener kun du kan hele strømfordeleren og er lidt peberet. Prøv at mål blink signalet på tændspolen når den gør det.
Mvh Martin
Lars PH
Mester Medlem

#4 Indlæg af Lars PH »

Hej
Så blev problemt løst det var rotor og strøm fordeler dæksel som ikke passe sammen. Rotor manglede 6 mm i at kunne nå op til kuldet i strømfordeler dækslet. Så nu køre den igen
Besvar