jeg har skiftet mange tandremme på 205,er og 405,er disel og benzin er der noget jeg skal tage højde for her på 206,ern kan man stadig låse knast, pumpe og krumtap på samme måde som de gamle eller køre HDI med eliktronisk pumpe
bare skyd løs
spørgsmål tansremsskift på 206 HDI 2003,er
Redaktør: Moderatorer
-
T16TØZEN
- Junior Medlem
- Indlæg: 96
- Tilmeldt: 18 dec 2004, 03:20
- Lars E
- Mester Medlem
- Indlæg: 603
- Tilmeldt: 24 aug 2003, 18:14
- Geografisk sted: 7160 Aale city
Låse dornene ca. de samme på en HDI som på en 1,9D, og det hele sider samme sted, undtagen pumpen som ikke skal låses da det bare er en højtryk pumpe.
Hilsen Lars E
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
-
T16TØZEN
- Junior Medlem
- Indlæg: 96
- Tilmeldt: 18 dec 2004, 03:20
-
Carsten 205 GTI 1,9 T
- Mester Medlem
- Indlæg: 529
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Them
- Kontakt:
T16TØZEN skrev:så når jeg har taget tandremmen af så er det teoretisk pisseligemeget om jeg drejer pumpen 90 eller 180 grader og sætter remmen på igen så skulle den bare spinde. korekt
Exactly..
Pumpen laver bare et konstant tryk, der står i fuelrailen. Dyserne er styret ligesom på en benziner..
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]