Hvor skaffes alu-bøjninger?

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Jakob Hansen
Mester Medlem
Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Kontakt:

Hvor skaffes alu-bøjninger?

#1 Indlæg af Jakob Hansen »

Jeg har fået til opgave at skaffe nogle alu-bøjninger til et projekt. De skal have en udvendig diameter på 38mm (eller 1,5 tomme) og gods 2mm.
Jeg ved ikke lige umiddelbart hvem jeg skal have fat i (har prøvet LMG uden held).
Så hvis i kender nogle steder hvor man har sådan lidt specielle metal-emner hjemme, så hører jeg gerne.
Billede
Brugeravatar
DorkVonWaterfall
Mester Medlem
Geografisk sted: Ikast, verdens navle

#2 Indlæg af DorkVonWaterfall »

prøv Sanistål
pffftttt......
Jakob Hansen
Mester Medlem
Kontakt:

#3 Indlæg af Jakob Hansen »

DorkVonWaterfall skrev:prøv Sanistål

I følge deres hjemmeside, har de ikke bøjninger... :?
Billede
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#4 Indlæg af grydesvamp »

jeg tror jeg har 2 stk 90grader på lager.. skal lige chekke om de er 38mm.. gør det noget hvis gods tykkelsen er 3mm ? men som sagt skal lige hjem og måle kan ikke helt huske det..
Fri bane fuld hane! :-)
CIT
Junior Medlem

#5 Indlæg af CIT »

Ring til sanistål på 87 22 70 00
Du vil nok blive stillet lidt om, men de kan garanteret skaffe det du skal bruge. Hjemmesiden viser kun lagervarer så du bliver nødt til at ringe.
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#6 Indlæg af mh »

ellers kig eller skriv til www.lmg.dk

listen er her men der har de kun meter varer så du spørger dem bare hvis det er http://www.lmg.dk/Files/Billeder/lmgdk/ ... ndhold.pdf
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#7 Indlæg af Yugo Turbo »

superfed tegning martin!!! ha ha ha
Brap brap brap...
Billede
Jakob Hansen
Mester Medlem
Kontakt:

#8 Indlæg af Jakob Hansen »

Jeg har, som nævnt i mit færste indlæg, prøvet LMG. De har ikke noget på lager, men en venlig ekpedient i deres hovedafdeling, ville prøve at lede lidt videre. Men han er selfølgelig taget på ferie... Så jeg kan ikke rigtigt komme videre med dem pt.

Jeg har idag kontaktet Sanistål. De kan levere i 30,32,35 og 40mm udvendig og med gods på 5mm. Det er ikke rigtig nogle dimensioner jeg kan bruge, desværre.

Har i andre bud på firmaer i industrien der kan skaffe de bøjninger jeg skal bruge?
Senest rettet af Jakob Hansen 27 jan 2006, 21:02, rettet i alt 1 gang.
Billede
Brugeravatar
JBO
Mester Medlem
Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Kontakt:

#9 Indlæg af JBO »

Hvad med turbo dk ? de skriver på deres side at de har fuldt program inden for alurør http://www.turbodk.dk/web/web42.asp
Jonas Olsen

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...
Jakob Hansen
Mester Medlem
Kontakt:

#10 Indlæg af Jakob Hansen »

Dr.Jones skrev:Hvad med turbo dk ? de skriver på deres side at de har fuldt program inden for alurør http://www.turbodk.dk/web/web42.asp

Det kunne godt være at jeg skulle prøve dem. Jeg har før handlet med dem, så kunne det jo også være at man kunne få en god pris. Tak for tippet :wink:
Billede
Besvar