Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
Temp og div. http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=1&t=14277 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | Jetta [ 15 nov 2005, 07:57 ] |
Titel: | Temp og div. |
Nogen der ved om vandet i varmeapperatet stadig cirkulerer og er varmt nar man slukker på instrumenterne .? Nogen der ved hva temperaturen er i kølesystemet er ? Bilen der en 87 Jetta diesel Håber på svar.. |
Forfatter: | uno [ 15 nov 2005, 14:47 ] |
Titel: | |
hvis du slukker for kabine varmen er det en hane til varmeapperatet du lukker |
Forfatter: | Jetta [ 15 nov 2005, 19:24 ] |
Titel: | |
Bare den alm kold/varm kontakt i kabinen |
Forfatter: | uno [ 15 nov 2005, 20:55 ] |
Titel: | |
Ja så er det bare en solenoid.. det er sådan jeg har set det |
Forfatter: | jetta [ 16 nov 2005, 06:24 ] |
Titel: | |
Men der er stadig omløb ? |
Forfatter: | Bay [ 16 nov 2005, 20:08 ] |
Titel: | |
Uno skrev Citat: hvis du slukker for kabine varmen er det en hane til varmeapperatet du lukker
Sådan er det ikke på en Vw Jetta fra 87. ![]() Der går 2 kølerslanger ind i varmeapperatet og der er konstant gennemløb i disse. Der sidder IKKE en varmehane eller solenoid på en Jetta. Varmereguleringen sker ved et par kabler, som trækker i et par luftklapper der sidder sammenbygget i en plastickasse sammen med varmeapperatet. Via disse kabler skifter man mellem kold/varm luft Jeg taler af erfaring, da jeg har skiftet en del af de varmeapperater.. de har det med at blive utætte :x Håber det var svar nok Mvh Bay |
Forfatter: | Bay [ 16 nov 2005, 20:11 ] |
Titel: | |
Temp. på kølevandet i en VW Jetta skal ligge omkring 70-80 grader alt efter hvilken termostat der sidder i. |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |