Side 1 af 1

seriøs tuning.

: 04 sep 2005, 12:06
af møffe

: 04 sep 2005, 12:50
af grydesvamp
MUST HAVE! :twisted: nogen der vil bytte derres bladbælser væk for min nye garret t25'er ? :lol:

: 04 sep 2005, 21:21
af wukshady
Ja man siger jo godt nok at det kun er folk uden fantasi der keder sig.. :wink:

: 05 sep 2005, 09:52
af Brisse
Det beviser jo bare at el-turbo'er ikke bare er det rene fis.
(kræver bare en satans lang forlængerledning :lol: )

Egentlig vildt at det virker så godt som det gør. Så mangler vi bare en god løsning på en 230V/1600W forsyning i bilen, så er den sgu i vinkel. :wink:

: 05 sep 2005, 17:38
af grydesvamp
hvad med en honda generator på bagsædet og skorstenen ud igennem taget.. det er da for cool ! 8) ? eller not :?: okay tror bare jeg kravler ned i min hule igen og leger med mine duploklodsser.. :wink:

: 05 sep 2005, 18:18
af HenrikGM
Nogen der konkret ved hvor stor effekt den leaf blower har?

Umiddelbart er 13hk på en 180hk motor ikke noget vældig interessant forøgelse, og skal der trækkes 3hk eller mere fra til blæseren, så bliver det ikke mere spændende.

: 06 sep 2005, 05:23
af Havneren
Har nogen kunnet se hvad der er de står og smider ind i nogle af rullningerne også? Er det lattergas? ilt?

V/h Christian

: 06 sep 2005, 08:46
af lqs
ja det er lattergas.... tror ikke helt på deres målinger! motoren kører altså open loop medens de angiveligt hæver ydelsen med30?% med N2O!!!! den historie holder vist ikke helt??? MVH. søren

: 06 sep 2005, 09:41
af Brisse
HenrikGM skrev:Nogen der konkret ved hvor stor effekt den leaf blower har?


Mon ikke det er noget i stil med en lille 1.5-2kW motor der ligger i sådan en fætter. (Checkede hos HN - 1600W)

/B

: 06 sep 2005, 10:29
af ken petersen
man skal bare have 2 små mænd i motorrummet. en med blæseren og en med lattergas :lol: :lol: :lol: