Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 29 nov 2024, 06:51

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Senior Medlem

Hej drenge (og piger)

Jeg ville lige høre hvad jeres erfaringer siger angående Mitucarstyling.
Sagen er at jeg for over 2mnd siden bestilte en weitec TXN undervogn til min Golf hos Mitu, jeg har ikke set skyggen af den endnu, det undrer mig lidt, da en undervogn til en Golf nærmest er en dagligvare i lige linie med tandpasta, jeg har ringet til dem 5 gange nu, de fire af gangene er jeg blevet lovet at der bliver ringet tilbage med et svar, jeg venter stadig, sidst jeg bestilte en undervogn hos dem gik der små 14 dage så vidt jeg husker, og det er da ok, men 2 måneder, aaarhhh.
Det skal lige siges, den er ikke betalt, så det er ikke fordi jeg har penge i klemme, men solen skinner, Golfen skal i kælderen, hvad siger jeres erfaringer? skal jeg afbestille den og finde et alternativ eller hvad?

UPDATE
Så lykkedes det sgu for den dynamiske duo bestående af Weitec Tyskland og Mitu carstyling at få min undervogn hjem, det har da også kun taget 3 måneder, Mitu scorede dog nogen ret hurtige point ved at levere undervognen til mig personligt på sjælland og lavede tilmed en bedre pris end først aftalt, han fik undervognen fredag og leverede den til mig lørdag det kan jeg ikke forlange bedre, så nu skal den bare skrues på, lækkert.

svan

Senest rettet af svan 07 aug 2005, 08:59, rettet i alt 1 gang.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Junior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Der er flere fra Fiat Klub Danmark, som ikke handler med ham mere. Af samme grund.

Men jeg kan godt forstå han har det svært. For hans leverandørere tager sikkert også røven på ham med deres leveringstider. Det er hvis meget generelt inden for stylingsbranchen.

Det mindste man kan gøre er da at ringe/maile tilbage, når man har lovet det. Og ikke komme med sure udbrud om hvor travlt man har.

Smid en stemme: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11130

www.stickers.dk - Klistermærker til din bil.
www.topboxen.dk - Salg og udlejning af tagboxe.

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Som Henrik siger kan det meget vel være hans leverandør der gør knuder. Jeg har indtryk af at der ikke føres lager på ret meget og at det derfor skal skaffes fra producenten. Har selv købt udstødning der og der gik ca. 14 dage da den først skulle laves/sendes fra Italien. Men det lyder da lidt mystisk at han ikke giver respons. Jeg fik hurtige og brugbare svar på mine mails.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
jeg købte min KAW undervogn gennem dem. den var 8uger under vejs da koni var lidt sløve til at levere varen. men jeg fik også en megt god rabat på delene.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Roskilde
Jeg prøvede sidste år at købe en Weitec undervogn fra en anden forhandler til min daværende Uno Turbo. Efter over 2 måneders ventetid hvor leverendøren blev ved med at komme med undskyldning om restordre, fragtproblemer osv. Beskeden var hele tiden at det var lige på trapperne, og forhandleren kunne ikke gøre noget for at fremskynde processen.

Til sidst gad jeg ikke vente mere. Droppede undervognen, datte bilen til salg og kom til at købe en Puogeot. Jeg mener at det er Bigwheels der har importen, så måske er det der problemet skal findes.

Smoke tires
Not drugs

Titel:
Senior Medlem

og så lige op en gang

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Det vil jeg da kalde service.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time