Hej drenge (og piger)
Jeg ville lige høre hvad jeres erfaringer siger angående Mitucarstyling.
Sagen er at jeg for over 2mnd siden bestilte en weitec TXN undervogn til min Golf hos Mitu, jeg har ikke set skyggen af den endnu, det undrer mig lidt, da en undervogn til en Golf nærmest er en dagligvare i lige linie med tandpasta, jeg har ringet til dem 5 gange nu, de fire af gangene er jeg blevet lovet at der bliver ringet tilbage med et svar, jeg venter stadig, sidst jeg bestilte en undervogn hos dem gik der små 14 dage så vidt jeg husker, og det er da ok, men 2 måneder, aaarhhh.
Det skal lige siges, den er ikke betalt, så det er ikke fordi jeg har penge i klemme, men solen skinner, Golfen skal i kælderen, hvad siger jeres erfaringer? skal jeg afbestille den og finde et alternativ eller hvad?
UPDATE
Så lykkedes det sgu for den dynamiske duo bestående af Weitec Tyskland og Mitu carstyling at få min undervogn hjem, det har da også kun taget 3 måneder, Mitu scorede dog nogen ret hurtige point ved at levere undervognen til mig personligt på sjælland og lavede tilmed en bedre pris end først aftalt, han fik undervognen fredag og leverede den til mig lørdag det kan jeg ikke forlange bedre, så nu skal den bare skrues på, lækkert.
svan
_________________ Nu: Golf 3 TDI med BOV og box
Før: MK3 XR3I med turbo og SYN
Senest rettet af svan 07 aug 2005, 08:59, rettet i alt 1 gang.
|